resampler by nageneroval 3 GB, nadelat z tech 43 kB texturek ty hrubsi 11 kB by se muselo nejak automaticky, ja jsem to zatim zkousel jen rucne v Imagetool pro par kvadrantu, coz by ale pro 60 tisic kousku delat rucne neslo.
Pixl 10 m ma uhlove rozmery na poledniku 0.00008983 a na rovnobezce totez lomeno cos(lat), tj. napriklad pro 50. rovnobezku 0.00013975. Soucasny resampler obecne bere vstupni data z matic, kde v radcich jsou body na rovnobezkach a ve sloupcich body na polednikach elipsoidu WGS84.
Mapy a ortofotomapy jsou v rovinnych projekcich, kde pri pohledu na vetsi plochu je patrna konvergence poledniku smerem k severu a vyklenuti rovnobezek uprostred mapy smerem dolu, takze presnejsi by bylo takovy obrazek napred v nejakem grafickem programu pretransformovat tak, aby se z poledniku staly svisle rovnobezne cary a z rovnobezek vodorovne rovnobezne cary.
U takhle upraveneho obrazku pak plati CellDimensions presne pro celou plochu, a proc je pritom rovnou neudelat presne pro LOD12? (CellDimensions 120/2^20; 90/2^20). Resampler by to sice presne dvakrat zahustil, protoze u typu vstupnich dat Custom dela jedine LOD13, ale tim dodatecnym vynechanim zbytecneho nejvetsiho obrazku 256x256 a posunutim mipmapy 128x128 nahoru by se to zase vratilo nazpatek. Ale nevim, jestli by to takhle mohlo fungovat bez vetsich uskali, to by se muselo vyzkouset.
Jinak ten automaticky generovany autogen na druhou vypada fakt skvele! Jaka je vlastne vnitrni struktura tech anotacnich souboru, je to nekde popsane?
Diky, Vlada |
|