FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Olomouc ortho Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olomouc ortho   15. 7. 2002 / 10:04Marky Parky
Mno uz jsem se o necem podobnem bavil s Petrem Bednarem na Pivu v souvislosti s night a winter texturama pro Prahu.

Slo o to, ze nas napadlo nedistribuovat balik 6ti verzi textur velkej 100 MB, ale distribuovat balik 3 textur ( summer, night a hardwinter ) a ty zbyle rozkopirovat prave nejakym prilozenym batchem.

No a soucasne s tim mne napadly dve veci.

a) Textury muzeme distribuovat presne jak rikas 128x128 a pridat k nim treba SW verzi AlchemyWorkhsopu a bat, kterej je roztahne a pak prekonvertuje roztazene do DXT

b) Nejenom stahnout textury na 128x128, ale muzem je distrubuovat jako JPEG, myslim, ze ztrata kvality nebude viditelna vzhledem ke snizeni objemu dat.

Jo a prosimte jeste mi vysvetli.
Proc je v kazdem navodu a resamplovani nejake hledani leveho horniho rohu LOD13 ctverce????

Pouzil jsem nasedujici postup:
a) odectu z tech satelitnich snimku presnou zem. delku a sirku leveho horniho rohu.
b) napisu ji do INF soubouru
c) do INF souboru dam velikost cele mapy bez nejakeho orezavani
d) do INF souboru dam velikost pixelu spocitanou na zaklade souradnic vynesenych v tom staelitnim snimku.
e) perfektve to ve FS licuje, kontroloval jsem to ve slew modu ve FSce

Jinak vyhodnotit z fotografie automaticky domecky a stromy snad zatim nedokaze ani NASA, ale finta je v tom, ze nevyhodnocuju tu fotku, ale presne nalicovanou mapu, na ktere jsou prave jen domecky a oblasti vegetace. Celou 256x256 bitmapu mam rozdelenou na 64x64 ctvercu a v kazdem znich vyhodnocuju pocet zelenych pixelu. Tim vytvorim docela dost presny les.

S domkama je to slozitejsi, ted jsem ve stadiu, ze na zaklade mnozstvi sedych pixelu a uhlu, ktery svira seda s bilou nagenerovat nejakou jakous takou zastavbu, ovsem presna analyza bude jeste fuska.
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ