|  | gmax a *.asm 26. 1. 2005 / 08:42 | |
|  | Prosím o radu nebo nasměrování zkušené gmax-isty
Po vytvoření modelu (do scenerky) v gmaxu a jeho vyexportování mi vzniknou (mimo jiné) dva soubory (řekněme model.asm a model_0.asm ). Podle jisté kuchařky v nich něco notepadem změním a pomocí lbgc_9.exe vytvořím modifikovaný model.
Kde (pokud vůbec) se dočtu něco o syntaxi těchto souborů? Rád bych pochopil co upravuji místo abych jen bezhlavě kopíroval tu kuchařku.
Současně příbuzný dotaz. Mám v gmaxu vytvořené "světelné polygony" a po úpravě právě těchto zdrojáků se tyto světelné polygony nahradí "taxi světly". Všechno přesně podle návodu funguje, ale světla svítí i ve dne. Jak zařídit, aby ve dne zhasla?
Pokud má někdo zájem mi poradit, tak asi přímo po mailu nebo ICQ a dám bližší a podrobnější informace o co mi jde. |
| |
|