Trápí.
Zejména je to důležité pro létání "ve vlně", protože v těch vejškách (6km...) už je to docela znát - a taky se tam člověk těžko dostává, takže i lety bývajcí dlouhé (i 4-6 hodin). A za tu dobu člověk docela promrzne.
Takže podle možností pajlota jsou to buď jen pasivníí prvky (nabalenej jak pumpa, případně jak střelec v zadní věži Liberátora) nebo aktivní - zmíněné elektricky vyhřívané vložky do bot nebo rukavice. To samozřejmě chce baterky, který musej bejt přijatelných rozměrů a hmotnosti - na druhou stranu aby vydržely. Žádná sranda.
Proti tomu běžné zimní létání v AK, létání "na sněhu" - kdy jdeš do letadla jen na chvilku, nahoru, dolů - aby byl zážitek, ale aby se dostalo i na ostatní - to nemusí být problém, stačí punčocháče, oteplováky, stará zimní svazarmovská bunda, kulich a rukavice...
Ale lítání v zimě je jinak BÁ-JEČ-NÝ !!!
 |
|