no, na MCP bys mel mit nastaveno V2+15, ale to jsi myslim psal, ze delas. Pise Ti FMC po proklikani se vsemi moznymi predstartovnimi zalezitostmi (POS INIT, PERF LIMIT, N1 LIMIT - TO, klapky a Vspd), neco v tom smyslu "PRE-FLT complete"?
Jeste me napadla jedna vec - mas rozumne nastaveny trim? Nemyslim, ze by to tim bylo, ale jeden nikdy nevi. Pred startem bys mel mit nastaveny FMC, autobrake na RTO, klapky, trim, zapnuty flight director a auto throttle, MCP Heading podle RWY, ALT podle toho, co dostanes pri clearance.
Pak das cca 40% "plynu" a TO/GA a po rotate to pomalu zvedas a pak se drzis PD, zatahnes podvozek, zapnes AP (vetsinou davam LNAV a LVL CHG), zatahujes klapky..
Nenapada me ted nic jineho (krome spousty dalsich veci, ktere nejsou klicove, alespon myslim) a vari to |
|