...no, jen aby to nebylo jako s oním "simulátorem" B737, který byl všude taky prezentován, jako že se na něm připravují i skuteční piloti TVS před opakovacím školením... a když jsme tam od firmy šli cvičit si SOP Sunwingu, tak jsme to shodně nazvali zklamáním, protože ty podstatné věci, které u fix-base trenažéru člověk potřebuje především (integrace FMS+MCP+avioniky+systémy) a základní ergonomie, byly mimo. O vysazení motoru už radši ani nemluvím
Pokud si tam ale půjdeš zalítat jako pokročilejší simpták, budeš se věnovat normálnímu letu a nenecháš se dotlačit k ondatriádám typu V1 cut, určitě tě to nezklame a za ty peníze to stát bude. Leč do reality skutečných trenažérů to má ještě hodně daleko.
Přeci jen, komerce a zábava pro laickou či mírně odbornou veřejnost je jedna věc, proti tomu absolutně nic nemám, ale jakkoliv to přirovnánvat k tomu druhému světu, odbornému a profesionálnímu, je trošku nefér. Jsou to dva oddělené světy, funkčností, realističností a v neposlední řadě i náklady a cenou. Neměl bych s tím jakýkoliv problém, kdyby se to každou chvíli někde neprezentovalo jako "profi" simulátor
Mimochodem, teď, když se mi se podařilo těmito záhadnými stránkami se prokousat, tak vidím, že latom má asi pravdu, zdá se, že žádná A320 v ČR. iPilot bude asi jakési zastřešení, pod kterým participují jednotliví provozovatelé těchto simulátorů, takže se ve finále asi skutečně v ČR jedná o 737NG
P.S. všimli jste si, že při kliknutí na PILOT TRAINING se objeví latinsky psaný text?!?! A když jsme zkoušel pár slovíček přeložit, tak hned v první větě je slovíčko risus - výsměch? |
|