Ahojte,
pročetl jsem většinu příspěvků a rád bych zde uvedl svůj postřeh - byť je z provozování DF 734. Dělá (stále) mi to také, ale vysvětlil jsem si to takto:
Po odbrždění, nastavení 40 % N1 a stisku TO/GA zafunguje A/T. Plyny najíždí na vzletový režim vypočítaný FMS. Cca okolo 80 kts se blíží k dané hranici. Setrvačností přejedou (o 3-4 procenta) nastavenou hodnotu, v tu chvíli je na rychloměru již více než 90. A-T pak "správně" stahuje na limit vzletového režimu, jenže DF to nějak vyhodnotí jako Reject a brzdí co to jde.
Vyřešil jsem to (v rámci možností DF) tak, že nechám po stisku TO-GA plyny stabilizovat na vzletovém režimu a pak teprve odbrzdím. Je to malý ústupek realitě. Druhou možností je nezapínat brzdy na RTO.
Jestli se tu vyskytuje ještě někdo s FS2002 a DF, zajímalo by mě, jestli se s tím také setkal.
Díky |
|