Když už je tu strom o 737, tak si přihřeju polívčičku. Konkrétně se mi jedná o Ifly FSX, stává se mi to na 736 i 738, které lítám, že občas při dostoupávání do CL přestane pracovat tlakování kabiny v tom smyslu, že neupouští tlak dostatečně, ručička rozdílu tlaků se objeví v červeném poli a rozsvítí se kontrolka auto fail. Jinak tlak v kabině v tu chvíli normálně klesá, akorát nedostatečnou rychlostí. Normálně to řeším tak, že přepnu na manuál o otevřu ventil, než se tlaky alespoň trochu přiblíží a zbytek letu už to jede v pohodě na automatiku. Procházel jsem checklisty a nemůžu přijít na žádnou chybu, proč by to tak mělo dělat. Nějaké nápady ?
A dotaz na někoho z praxe - kolik váží náklad na plně naložené 738 s cesťákama např. na dovolenou ? Jen nějaká by oko hodnota, abych věděl, jak moc se nakládá a nesnažil se tam narvat něco, co se tam ve skutečnosti nikdy neobjeví... 
Díky  |
|