|  | Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 12:17 | |
|  | Ok, takze jak uz poznamenal MarkyParky vetsina postupu je tam delana pro radarove vektorovani. Na Approach Plate je pak v horni casti v poznamkach napsano Radar Required. Nicmene u nekolika priblizeni tento pozadavek neni a tam to lze zaletet bez ATC.
Priklad:
situace - priletis z jihozapadu po dvall one arrival na DHP (mapa 10-2A) a chces udelat RNAV (GPS) priblizeni na rwy 12 (mapa 12-4). prilet k DHP je po trati 068 a odletet chces po trati 312. Jelikoz je to ostry uhel, nakreslis si racetrack (holding) proceduru se zacatkem na DHP, pravymi zatackami a inbound kurzem 312. Podle postupu vstupu do vykvacacih obrazcu si zvolis teardrop entry (vice treba zde: http://www.vateud-td.org/references/Holding.asp ). Ted jeste jaka vyska. K tomu slouzi MSA - Minumum sector altitude kterou najdes v mape napravo nahore. je to kruh 25NM od daneho mista se zarucenou vyskou min 1000ft na prekazkami. Tam je 2900feet a podle APP plate mame od DHP odletet ve 3000, takze sklesas max do 3000feet. Provedes teardrop entry a ocitnes se na trati 312 k DHP. Preletis ho a pokracujes na GLRIA. Tam je postup racetrack nakreslen, taze zase zvolis teardrop entrya ocitnes se na kurz 124 - na finale rwy 12. Pak uz sledujes proceduru pospanou na mape a klesas podle stanovenych vysek. Doufam ze to bylo srozumitelne a spravne  |
| |
|