FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Velmi zajímavá letová hladina (flightradar24.com) Jeden příspěvek | Celý strom
Velmi zajímavá letová hladina (flightradar24.com)   30. 3. 2012 / 18:19
AJS
Hmotnost sama o sobě takovou roli nehraje, spíš poměr mezi ní a tahem. Bizjet, který nedá alespoň FL430, je z důvodů, které uvedl Fabo, dnes téměř zabitý.

Krásně to bylo vidět na přístupu klientů k jednotlivým typům letadel (diskuze na to přišla dost často). Třeba Embraer Legacy, u nás tolik oblíbený, byl pro "hardcore bizjet klienty" ze hry, protože byl překopaný z regionálního jetu, nedostal se do 430 a výše. Říkali mu "bizjet pro chudé". A teď nemluvím o našincích, ale o "zápaďácích"

Pode mě to bylo vůči Legacy nespravedlivé, je to hezký a dobrý bizjet, znám lidi, co s ním létali či létají a chválí si jej, ale skutečně, "bizjetová šlechta", se na něj dívá skrze prsty

Jinak přetlakování na bizjetech je, už z důvodu menšího průměru trupu a díky tomu vyššímu dosažitelnému rozdílu tlaků, nesrovnatelně lepší, než na velkých mašinách. Mám vypozorováno, že pro průměrného člověka z nížin, neaklimatizovaného na vyšší polohy, je zlomem asi 6000ft, do té doby je v klidu. Pak se zvyšuje, i v klidovém stavu, únava. A 6000ft je max kabinová výška Sovereignu, i na dostupu. 737 jede na 7-8000ft. A na dlouhých letech je to fakt cítit na únavě
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ