No,
nechci nic rikat, ale CH-7 ma MTOW 450kg. Z toho hmotnost stroje je 275kg. Zbyva tedy 175kg. Z toho si odpocitame par kilo na 'hak a lano' (pocital bych dobrych 20kg), palivo je v pomeru 1:0.7 (tzn. ze 100l vazi 70kg) pri nejake teplote. Spotreba z manualu je 20l/h na 75% vykonu, tzn. ze vaha paliva bude minimalne 14kg na necelou hodinu letu (vzhledem k vaze a povaze letu bych pocital spis okolo 30l/h). Podle grafu ma max. hover na cca 2400m/10oC/450kg, bez vlivu zeme nejakych 2000m. Ze 175kg odectu vahu pilota - tenhle pan neni zadna susinka, tak budu brat 90kg, a zbylo nam 'neco' na cargo. 175-90-20-14... nejakych 51kg cista hmotnost cargo. Bohuzel - vzhledem k tomu, ze vrtulnik bude na MTOW (a mozna i pres), nevidim zadnou vykonovou rezervu, natoz v takovych vyskach.
Dle meho - je to akorat hazard. |
|