FL385 za A) neexistuje jako vyska pro cruise flight a za B) letet v takovy vysce takovejhle let co trva tak 50 minut je kravina.
Co se tyce toho zrani paliva a IASu.... vytahnul jsi vubec podvozek? Jestli si letel na VNAV, tak rychlost ridi FMC, takze se podivej jakou rychlost mas nastavenou tam.
Dale.... na let LKPR-EDDF by ti melo stacit tak 50-60% v obou krajnich nadrzich. Ostatne primo v manualu PMDG jsou na palivo planovaci tabulky a popsany postupy.
Zaseknuti klapek to rozhodne neni, pac jestli sis neco takovyho sam nenastavil v PMDG failure menu, tak to samo 100% neudela - to bude spis nejaka jina zahada, zkus jestli ti to neudela znova.
Co se tyce tech dveri tak to uz ti povedel meila... v tom menu PMDG vyberes DOORS a tam si namapujes tlacitka na ovladani vsech dveri.