161 IAS na 2st. flaps - to je moc, to je ono, proč ti to vypadává, mě to dělalo taky.
Na FMC máš tlač. init ref. (nebo tak nějak) a po jeho zmáčknutí se ti objeví tuším že 3 volitelné rychlosti (VREF) a zároveň i nastavení klapek k té dané rychlosti. Jednu z nich si vyber (s ohledem na délku dráhy, větru atd.). Až si jednu vybereš, tak se ti tato rychlost převede do LEGs, konkrétně k rwy a tu pak udržuj s předepsanou hodnotou klapek - nejlépe už před usazením do LOC. Ta rychlost je ještě zvýšena o rychlost větru (např. VREF+5). Já osobně dost často sedám na LKKV, kde je dráha úzká a krátká, tak tam zadávám tu poslední hodnotu na full flaps a sedám okolo 134-140 IAS (záleží na větru).
Nejsem z oboru, tak případně sory za vidlácký komentář. |
|