Teda Míro, když se do toho žádný odborník nehrne, aby se před tebou neztrapnil, tak napíšu pár postřehů já.Tos nám teda zatopil, takovou čuňárnu bych od kamaráda nečekal! Na rovinu, když se na to podívám od oka jako bývalý plachtař a trochu tralalajtista, tak bych do toho za popsaných podmínek nešel ani za zlatý prase a šel bych si raději lehnout k bazénu s jedním oroseným!
1) Letadlo s motorek "žebrák", takže žádná záloha výkonu, dostup ryze teoretický, do hor vůbec nebrat
2) Letiště hodně vysoko a hodně vysoká teplota, při této teplotě budou hrozit turbulence, klesavé a stoupavé proudy všude kolem a tenhle eroplán to nepřepere
3) Pokud do toho nějaký blázen půjde, tak kamarády nechat v hospodě a letět brzo ráno, dokud bude chládek a nebudou termické turbulence ani foukat vítr
4) Před odletem OCHUDIT SMĚS!!! kvůli altitute letiště, jináč ani neodstartuje
5) Pokud bych měl vzít 3 kamarády, tak chci éro s přeplňovaným Lycomingem))
6) A nemusíme chodit tak daleko, někdy v roce 2004 nebo 2005 špatně dopadli Češi s přetíženou C172 někde v Alpách
|
|