Měl bys mít spojení se stanovištěm AFIS a tam by ti měli být schopni říct, proč je T jinak a jaká dráha je ve skutečnosti v používání. Pokud je stanoviště AFIS neobsazeno (letiště mimo provoz), pak by T nemělo být vyloženo. Pokud je necháno na návěštní ploše i tak, jsou tam bordeláři a může být ve své pozici od minulého víkendu.
Sam,ozřejmě větrný rukáv informuje o aktuálním směru větru - takže pokud je letiště neobsazeno a nelze s AFIS komunikovat, je 100% lepší se řídit větrným rukávem (pokud i tak hodláš přistávat).
Pokud tě AFIS nutí přistát proti směru, který ukazuje větrný rukáv - je to na pováženou proč to chce (třeba že zrovna v tom směru přistává jiné éro bez rádia) - to je pak lepší někde bokem zakroužit, počkat a po rádiu se domluvit - a samozřejmě raději přistávat proti větru, než s větrem v zádech... (samozřejmě záleží na tom, jak silný ten vítr je - a zda se netočí tak, že v poloze "po větru" je rukáv na jednu stranu - a než doletíš na finálee - je na druhou.. To nebývá tak vzácné...) |
|