| | Zivotnost 737 NG 15. 12. 2012 / 12:16 | |
| | Nahodou jsem se doklikal na fotku letiste Kemble se stojicima polorozebranyma 737-700 Austrian, necelych 12 let stary, ktery uz toho asi moc nenalitaj. Kdyz jsem se podival na jejich celou flotilu, zjistil jsem, ze uz jednu dvanactiletou sestistovku dokonce sesrotovali a dalsi na svuj konec ceka. Vsechny era jsou ex Lauda.
Takhle "stary" letadlo preci musi byt jeste litatelny(vydelecny) nebo prodejny. Muze byt duvodem treba slaba pristrojova vybavenost (CAT I) a s tim spojene naklady na dovybaveni a tedy omezena prodejnost, nebo treba certifikace na vysokou MTOW a z toho vyplyvajici poplatky. 12ti lety NG prece bezne litaj a nikdo se jich hromadne nezbavuje. Kdyby to tak bylo asi by NGcek moc neprodali a Airbus by to tady prevalcoval.
Diky vzdelanejsim za odpoved. |
| |
|