Každý klub si drží své vlekaře a tak je to i v zahraničí. Pokud chceš vlekat, tak si to zaplatíš cca v ceně půlky letové hodiny, co jsem se tak setkal.
Z Cessny 172 se vysazuje naprosto minimálně. U nás létala C207 (OK-DIV), který jsem pomáhal uvést do para provozu, ale už je prodán. Všeobecně se vysazuje z Turboletů, v Mostě z PACe, pak to jsou klasické Anduly a sem tam někdo přilétne s Porterem, Finnistem a nebo jinou libůstkou. O PARa by ti mohl vyprávět Lowmick, ale jako PPL nebudeš mít moc šancí, protože fakt s C172 tě nikdo nebude potřebovat (vím to, mám také tuto kvalifikaci s PAR).
Nevím, ale bez ATPL a kvalifikací na danné éro ala L410 se u nás asi moc nechytneš. A do zahraničí to zapomeň rovnou s PPL  |
|