Měl jsem dotaz od kolegy jak to dělám já, třeba se to bude někomu hodit. Prosím omluvte případné nepřesnosti přece jenom jsem počítačový amatér resp. technické doplnění vítám.
Tvorba vodních ploch pro FS2004
1. V AGenTovi najdu čtverec který mě zajímá, dám FILE -> SAVE AS -> CTRL+C
2. V DXTBmp dám FILE -> OPEN-> CTRL+V -> koncovku *.AN přepíšu na *.SU
3. IMAGE -> SEND TO EDITOR -> otevře se grafický editor který je nastavený jako defaultní, v mém případě Windows malování
4. Dám ZOBRAZIT -> LUPA -> VELKÁ VELIKOST a černou barvou vyplním vodní plochu
5. Uložím a zavřu grafický editor
6. Vrátím se do DXTBmp a dám IMAGE -> RELOAD AFTER IMAGE, černé vykreslení se objeví ii v DXTBmp
7. Nyní dám ALPHA - CREATE ALPHA CHANNEL BLACK a v pravém horním rohu se objeví černý obrys vodní plochy
8. Dám FILE -> SAVE a potvrdím přepsání souboru
9. Vrátím se do AGenTa a po aktualizování dat (stačí přeskočit na jiný čtverec a vrátit se) se vodní plochy již zobrazují světle zeleně
10. Pokud to edituji přímo v adresáři scenérie FS2004 je vše hotovo
Toť vše, je to primitivní. Jen nutno podotknout, že tímto procesem dochází k mírné degradaci kvality původní bitmapy, ale zato máme vodu
|
|