To možná tvrdí, ale Radim má pravdu. K nám do firmy - protože jim asi název asocijuje, že máme létat - chodí životopisy pilotů, kteří se zoufale snaží někde udržet. Mají hypotéku na to, aby udělali ATPL a doložky, ale nezbylo už na typovku. Na žádnou. A protože mají většinou okolo 200-300 hodin, nic nalétáno, tak mají prostě smůlu
Aktuálně jediný zaměstnavatel na velkou dopravu Travel Service bere pouze otypovkované druhé jednou za rok, s malým náletem, do 35-ti let za 25 000 hrubého na rok a půl do Polska a jinam. když si někdo doopravdy musel na babiččin byt / rodičů byt a jiné nemovitosti vzít americkou hypotéku na cca 2 000 000 Kč, tak jeho platba měsíčně se pohybuje okolo 12-15 000 Kč (nejsem si tím stopro jist, to mám jen dopočteno), takže když si vydělá pak cca 4000 Kč další na to, aby se najedl, zaplatil nájem a zůstal naživu, tak je to šílený.
Nicméně stále je více než hodně pilotů s touto kvalifikací a i s náletem kapitánů a dokonce i kapitánů, kteří za tyto podmínky jdou a nastoupí, protože z různých důvodů nemohou a nebo nechtějí jít třeba do Malajsie. Taková je teď realita, proto splnit si sen je jedna věc, ale drhá je mít se kam pak upíchnout.
To, že na PPPrune je o pilotech a na různých fórech se probírá, jqak bude potřeba desítek tisíc pilotů...ano bude, jednou, ale ta doba, která byla před rokem 2006 se dle mého už nikdy nevrátí, takhle to nebylo ani po roce 2001 a WTC. Ale třeba se pletu, nemám v této sféře dostatečně dlouhou dobu zkušeností, abych to dokázal posoudit, mé letecké začátky jsou motorově v roce 2007, tak mě může někdo starší a zkušenější opravit  |
|