FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 3. 9. 2025, svátek má Bronislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Z-326MF vs. Z-526F Jeden příspěvek | Celý strom
Z-326MF vs. Z-526F   7. 6. 2013 / 21:28
AJS
Čau, ono je to těžký, pravidlo M-137 + V-503A = zadní pilotní sedadlo platí jen u nás, v Maďarsku na to mají jiný pohled

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7120919&nseq=6
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7098914&nseq=8

při bližším pohledu do pilotního prostoru možná leckomu spadne brada.

Jinak mezi Z-326MF a Z-526F rozdíl je v pevnosti draku, palivové a olejové instalaci, spíš se rozdíly smývají mezi Z-326MF a Z-526M, tam, podle výrobního čísla, může být rozdíl jen papírový.

Obě verze vznikaly pozdějšími přestavbami ze Z-326 anebo Z-526 s Minory na motory M -137A a vrtuli V-503A. Záleželo na výrobním čísle, některé Z-326 šly přestavět jen na Z-326MF, některé pozdější i na Z-526M (hlavní rozdíl je povolený násobek, 4,4g vs.5,5g). Krásně je to vidět na OK-VRC, vč.906, a OK-OTF, vč.931. Obě vyrobené blízko sebe jako Z-326, první přestavěná na Z-526M, druhá na Z-326MF (protože kvůli náletu stejně nemohla akrobatit, nevyplatilo se přetypování na 526M). Když stojí vedle sebe, rozdíl se vůbec nepozná (jen v nepodstatných detailech podle toho, co si tam kdo nechal dát). Ale třeba OK-OTD, výrobí číslo 606 na 526M už přestavět nejde, jen na 326MF, snad kvůli nějakým slabším trubkám na prvních 326kách

K těm vahám = 526F může být lehčí (přesně nevím), protože má jinou palivovou instalaci bez ex-spádové nádrže/nádrže zásobního paliva, tak sem ožná na váze dá ušetřit.

Ty kryty motorů by měly být rámcově skutečně stejné.
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ