Čau, ono je to těžký, pravidlo M-137 + V-503A = zadní pilotní sedadlo platí jen u nás, v Maďarsku na to mají jiný pohled
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7120919&nseq=6
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7098914&nseq=8
při bližším pohledu do pilotního prostoru možná leckomu spadne brada.
Jinak mezi Z-326MF a Z-526F rozdíl je v pevnosti draku, palivové a olejové instalaci, spíš se rozdíly smývají mezi Z-326MF a Z-526M, tam, podle výrobního čísla, může být rozdíl jen papírový.
Obě verze vznikaly pozdějšími přestavbami ze Z-326 anebo Z-526 s Minory na motory M -137A a vrtuli V-503A. Záleželo na výrobním čísle, některé Z-326 šly přestavět jen na Z-326MF, některé pozdější i na Z-526M (hlavní rozdíl je povolený násobek, 4,4g vs.5,5g). Krásně je to vidět na OK-VRC, vč.906, a OK-OTF, vč.931. Obě vyrobené blízko sebe jako Z-326, první přestavěná na Z-526M, druhá na Z-326MF (protože kvůli náletu stejně nemohla akrobatit, nevyplatilo se přetypování na 526M). Když stojí vedle sebe, rozdíl se vůbec nepozná (jen v nepodstatných detailech podle toho, co si tam kdo nechal dát). Ale třeba OK-OTD, výrobí číslo 606 na 526M už přestavět nejde, jen na 326MF, snad kvůli nějakým slabším trubkám na prvních 326kách
K těm vahám = 526F může být lehčí (přesně nevím), protože má jinou palivovou instalaci bez ex-spádové nádrže/nádrže zásobního paliva, tak sem ožná na váze dá ušetřit.
Ty kryty motorů by měly být rámcově skutečně stejné. |
|