Pips, majitele Duáče po ruce nemám, ale dám ruce do ohně, že by si poklepal na hlavu.Ani se sólákem by tam dobrovolně nešel, proč???Sólák v roce 1998 stál supr vybavený 1.5mega a Duáč 3 mega....Oprav mě,jestli se pletu, ten Ventus C má za kabinou pod deklem schovaný motor, nebo ne, aby se dostal do vzduchu???
Duáč žádný motor samozřejmě neměl, na nerovné trávě a ve dvojím bylo třeba, aby jej do vzduchu dostala dvěstěpětka.....Z142 se na to moc nehodila.On ten Duáč má ve dvojím MTOW750kilo....jasně, vodu s sebou tahat nemusíš, ale jednou jsme s ním vykrachovali ve Dvoře Králové, lětiště má asi 700metrů a vzlet ve dvojím na trávě fakt není pěkný zážitek...trvá to stráááášně dlouho.Ten Duáč v Trutnově přistane, ale zpátky se dostane jen na tranďáku, pokud pro něj nepřiletí Čmelák.Neznám blázna s dvěstěpetkou, který by tam pro něj dobrovolně letěl.... Dráha má asi 430metrů....Na planes.cz místní píšou, že to při přistání do toho kopce hodně fouká buď zleva, nebo zleva zezadu.......
S Duáčem jsem to srovnával, páč s ním mám osobní zklušenost, ale ten Ventus s nástavci může mít 17ti metrové křídlo. |
|