Panove, omlouvam se za BFU dotaz. Zajimalo by mne, jestli nekdo nevite, jak je to s B737/600 (PMDG) ohledne spotreby paliva a rychlosti (GS) vzhledem k letove hladine. Konkretni dotazy zni:
1. Jaka je optimalni FL pro nejrychlesi GS.
1a. Jaka je optimalni FL pro nejrychlejsi cestu z letiste A do B na vzdalenost rekneme 1000 km
2. Jaka je optimalni FL pro nejekonomictejsi let nezavisle na GS
2a. Jaka je optimalni FL pro nejekonomictejsi let z letiste A do B na vzdalenost rekneme 1000 km.
Mam totiz problem pri sestavovani letovych planu na kratsi trate, casto se mi stava, ze jen co dostoupam do treba do FL 400 (tech poslednich 5000 ft trva neskutecne dlouho) tak uz abych klesal na pristani.
posledni otazka, kdyz klesate z techto vysokych letovych hladin, nastavujete hodnotu na G/S nebo pouzivate LVL CH