FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 6. 12. 2025, svátek má Mikuláš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak umistit bgl do fsx Jeden příspěvek | Celý strom
Jak umistit bgl do fsx   18. 8. 2013 / 12:25
rado
Zdravím všechny,
předem se omlouvám za hloupý dotaz, ale už si s tím opravdu nevím rady. Létám na FSX, s dointalovanou ortofoto 1m/pix + autogen. Mám vymodelované objekty ve sketchup a pomocí návodu: http://www.flightsim.com/vbfs/content.php?2163-How-ToExport-Your-Sketchup-Model-into-FSX exporotvány do složek scenery /bgl/ a texture /bmp/. Rád bych pomocí nástroje AgenT umístil do FSX na své místo. To se mi ale nedaří. V AgenTu se mi nejde zobrazit podklad přímo z FS. Mohu pouze najít ručně čtverec v příslušné složce ortofota, bez znalosti souřadnic a ten upravovat. Prosím o jednoduchý návod jak dostat podklad přímo z FSx, dělám nějakou chybu, na kterou nemůžu přijít. Návod jsem prostudoval. Mám win7, pro AgenT s doinstalovanými potřebnými knihovnami. Případně jaký jiný nástroj pro umístění používat, ale tento se mi zdá přívětivý, děkuji všem za pomoc Rado.
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ