| | | Jak umistit bgl do fsx 18. 8. 2013 / 12:25 | |
| | Zdravím všechny,
předem se omlouvám za hloupý dotaz, ale už si s tím opravdu nevím rady. Létám na FSX, s dointalovanou ortofoto 1m/pix + autogen. Mám vymodelované objekty ve sketchup a pomocí návodu: http://www.flightsim.com/vbfs/content.php?2163-How-ToExport-Your-Sketchup-Model-into-FSX exporotvány do složek scenery /bgl/ a texture /bmp/. Rád bych pomocí nástroje AgenT umístil do FSX na své místo. To se mi ale nedaří. V AgenTu se mi nejde zobrazit podklad přímo z FS. Mohu pouze najít ručně čtverec v příslušné složce ortofota, bez znalosti souřadnic a ten upravovat. Prosím o jednoduchý návod jak dostat podklad přímo z FSx, dělám nějakou chybu, na kterou nemůžu přijít. Návod jsem prostudoval. Mám win7, pro AgenT s doinstalovanými potřebnými knihovnami. Případně jaký jiný nástroj pro umístění používat, ale tento se mi zdá přívětivý, děkuji všem za pomoc Rado.
|
| |
|
| | | Jak umistit bgl do fsx 18. 8. 2013 / 14:29 | |
| | Ahoj, já používám Object Placement Tool. Je součástí FSX SDK a dá se propojit s FSX, takže objekt se umisťuje přímo v FSce. |
| |
|
| | | | Jak umistit bgl do fsx 18. 8. 2013 / 14:56 | |
| | Ahoj, to jsem také zkoušel, ale nikdy se mi v nástrojové liště OPT neobjevil...( |
| |
|
| | | | | Jak umistit bgl do fsx 18. 8. 2013 / 15:23 | |
| | | |
|
| | | Jak umistit bgl do fsx 18. 8. 2013 / 17:14 | |
| | Máš na počítači nainstalovaný DXTBMP? Agent ho používá k vykreslování ortha |
| |
|
| | | | Jak umistit bgl do fsx 18. 8. 2013 / 18:12 | |
| | mám, ale ani přesto to nejde, mohl by mi někdo napsat návod jak v AgenTovi najde příslušný čtverec, třeba dělám nějakou blbost, kvůli které se mi to nezobrazí, ještě jednou dík . |
| |
|
| | | Jak umistit bgl do fsx 18. 8. 2013 / 21:44 | |
| | | |
|
|