FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dôvod prestavby dopraváku na cargo... Jeden příspěvek | Celý strom
Dôvod prestavby dopraváku na cargo...   5. 10. 2013 / 21:05
sander
Chcem sa spýtať aký je dôvod prestavby dopravných lietadiel na cargo verzie. Všimol som si, že väčšinou su prestavované staršie lietadlá. Je to ten pravý dôvod, že po určitých nalietaných rokoch predpisy už nedovoluju z bezpečnostných dôvodou lietat ako osobné verzie, ale na cargo ešte vyhovujú? Viz tento stroj...Za odpovede ďakujem...http://www.planes.cz/cs/photo/1176467/b747-412bcf-9v-sca-singapore-airlines-cargo-sqc-sq-amsterdam-ams-eham/
 

Dôvod prestavby dopraváku na cargo...   5. 10. 2013 / 21:11
Fishbed   
Potřeba cargo letadla?
 

Dôvod prestavby dopraváku na cargo...   5. 10. 2013 / 21:22
sander
To ma tiez napadlo...
 

Dôvod prestavby dopraváku na cargo...   5. 10. 2013 / 21:30
Fishbed   
žádnou vědu za tím nehledej
 

Dôvod prestavby dopraváku na cargo...   5. 10. 2013 / 21:39
Rozšafín Ctibum   
A proč koukat tak daleko? Jet2 točí do Prahy jeden B733, který je obojí . Sedačky má na vyvýšené podlaze, má cargo dveře do galley a tak. V sobotu letí s cesťákama a v neděli pro Royal Mail poštu a cargo. Přestavují to cca během dvou hodin
 

Dôvod prestavby dopraváku na cargo...   5. 10. 2013 / 22:58
Kachna
Protože se už nevyplatí investovat peníze do obnovy interiéru, kteej neodpovídá současným standartům. Pak taky Cargo letadla nenalétají tolik letů. Rozhodně to není proto, že by nebyla spolehlivá. Předpisy platí pro všehny stejně. I když nejvíc problému je v letadlech s vnitřním.

To co popisuje Borek jsou letadla ve verzi "kombi" ty jsou třeba hojně využívaná Alaska Airlines a Jet2, který přes den vozej lidi a v noi cargo. Ale třeba Lufthansa nakoupila několik B747-400 kombi. Ovšem letos je začala vyřazovat pro jejich stáří. Byly to první Jumba -400, co dostala.
 

Dôvod prestavby dopraváku na cargo...   6. 10. 2013 / 11:17
Fabo™   
O obnove interieru to fakt nebude... to jsou v porovnani s ostatnima vecma drobaky. A meni se jednou za cas tak jako tak.

Spis jde o naklady. Stare letadlo je levne, ale vic zere a budes mit vetsi naklady na udrzbu. Coz oboje nahrava spis provozu v cargu, kde letadla nalitaj min hodin nez u osobni dopravy. Taky si pak muzes vsimnout, ze nove postaveny nakladaky pak kupujou spis spolecnosti ktere litaj cargo pravidelky, treba FedEx, UPS. Charterum ktere toho nalitaj min, nebo maji jiny rezim prepravy pak budou spis vyhovovat prestavby starsich letadel, i kdyz ty se najdou i u tech pravidelek.

Jeste bych doplnil tu Jet2 a kombiky... neni to tak zcela presne, pro tento druh se spis dneska pouziva pojem "Quick Change" nezli kombi, tedy "rychla zmena" - jak bylo receno, prestavba osobniho 737 na nakladni trva jen nekolik malo hodin.

Kombi se uziva spis na letadla ktere jsou castecne cargo a castecne osobni - treba ty 747, vzadu se nalozi normalni cargo, a vepredu maj prostor pro lidi. Litali s tim myslim jeste celkem nedavno KLM, ale pokud vim, dneska se to uz nesmi vyrabet.
 

Dôvod prestavby dopraváku na cargo...   6. 10. 2013 / 11:42
Premek
Takova jedna zajimavost - s kombikem 744 KLM jsem jednou letel do Detroitu a bylo tam vyrazne vice prostoru na nohy nez u ostatnich 744 KLM. Premyslel jsem cim to muze byt a jedina vec, ktera me napadla, ze je to mozna z duvodu nastaveni pomeru hmotnosti cargo vs. kastani
 

Dôvod prestavby dopraváku na cargo...   8. 10. 2013 / 14:51
pseudoMates
Smůlu, že jsem tímhle paskvilem letěl, jsem měl taky (r. 2003).. Nevím, kolik měříš na výšku, ale po 12ti hodinovém letu do Mexika jsem se zařekl, že Jumbem už nechci letět.. Místa na nohy tam bylo míň, než v jATRu (nemluvě o vošklivejch stewardkách a nepoživatelném jídle) a do overhead binů se nevešlo ani příruční zavazadlo standardního rozměru. Díky bohu jsme měli trojsedačku pro sebe (dva lidi), tak se to dalo přežít.. Zlatá B762 AMX cestou zpět..
 

Dôvod prestavby dopraváku na cargo...   8. 10. 2013 / 15:46
Premek
No, ja vzdycky tvrdil, ze nejvic mista bylov 310 od CSA
Nicemene absolutni vitez ode me byla 777 Air Canada

Nakonec, i u toho Jumba zalezi na spolecnosti. Pro me osobne je nocni mura 330/340 od Lufthansy s tim jejich desktopem pod nohama v kazde rade u okna
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ