|  |  | "treseni" textur zeme 22. 3. 2005 / 23:07 | |
|  | Jenom takovej dotaz. Kdyz mam nastavenou vyssi kvalitu textur (MIP mapping, massive textury, vyssi rozliseni obrazovky atd...) tak je pravda ze vypadaj lip, ostre atd. (hlavne u VFR cellu, ortofoto mapy prahy nebo brna je to opravdu velkej rozdil nez kdyz sou tyhle nastaveni na nizsich hodnotach) i FPS je supr, akorat me trapi to, ze ta krajina se jakoby trepe, zrni pixely, nebo nevim jak bych to popsal - snad vite co myslim Je nejaky nastaveni nekde na grafarne (Radeon 9600 Pro, 256 MB Ram) nebo tak neco cim se tohohle zbavit? |
| |
|
 |  |  | Re: treseni zeme 22. 3. 2005 / 23:29 | |
|  | Jo, vim co myslis a taky me to stve. Grafarnu mam totez. V nastaveni jsem nenasel, tak proste jedu na nizsi detaily a vcelku to funguje. Chce to vychytat dobrej pomer, mezi tresenim se a kvalitou |
| |
|
 |  |  | |  | pokud mas na mysli "efekt" ktery mam na mysli , tak se zeptam, nakolik mas v ovladacich panelech graf karty zapnuty antialiasing atd ... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: 22. 3. 2005 / 23:53 | |
|  | No na to se prave ptam kterej z nich mam dat nahoru Antialiasing mam vypnutej, pac sem zjistil ze na vysoky rozliseni je ta kvalita srovnatelna s nejakejma prumernejma hodnotama AA, ale rozdil je cca 5 FPS. Takze vyhralo vyssi rozliseni. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: 22. 3. 2005 / 23:58 | |
|  | Staci jenom priblizne nahodit se kterejma si mam pohrat - ale antialiasing s tim nema moc spolecnyho ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 00:13 | |
|  | muze mit... onehda jsem u sebe zkousel litat s vyplym antialisaingem ..pridalo to spoustu FPS ale litat se s tim nedalo ... totez anizotropni filtrovani atd... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 02:13 | |
|  | Tak vám nevím, mám stejnou grafiku jenom ve verzi "pro" od Saphire, všechno naplno včetně antialiasingu a anizotropního filtrování, a textury nezrní ani se nic "netřese" ovladače mám oficiální Ati Catalyst 04.12 win XP procesor Athlon XP 2600+ , 768 Mb pamětí , je ale pravda, že jsem se snažil co nejlépe vyladit Bios(desku mám Gigabyte GA-7VT600) a nejspíš se mi to taky povedlo. Kde by mohl být problém opravdu netuším. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 09:47 | |
|  | Ja mam taky verzi "pro" jak rikam Jinak vsechny komponenty mam lepsi nez ty, akorat vypnuty anizo a AA. Tak zkusim teda hledat tam  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 10:36 | |
|  | to ze mas vyply ty dve veci je dost zasadni vec... ach jo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 12:25 | |
|  | Hehe, no jak rikam antialiasing sem testoval a co se tyce krivek letadel a podobnejch veci docela hezky vyresilo vysoky rozliseni a jeste sem ziskal docela slusny FPS navic, tak sem to nechal  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 19:57 | |
|  | Ješte k tomu rozlišení...., já jedu jenom na 1024 x 768 na 85 Hz na vyšší rozlišení při stejé frekvenci nemám monitor. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Třesení textur 24. 3. 2005 / 11:50 | |
|  | Zdravím, mám GeForce3 Ti200 a mám ten samý problém (alespoň doufám) - vzdálenější textury se při letu třesou, zrní, prostě je to fakt hnusny Nejvíc mi štve, že to FS2002 nedělala  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Třesení textur 24. 3. 2005 / 12:19 | |
|  | No, já mám taky GF3Ti200 a nic takového mi to nedělá. Je to otázka nastavení. Vyzkoušej pohnout s mip mappingem a pokud používáš antialiazing popř. jiné fitlrování, nenastavuj ho ve FS, ale jen v ovladačích ve windows. |
| |
|
|