|  | "treseni" textur zeme 22. 3. 2005 / 23:07 | |
|  | Jenom takovej dotaz. Kdyz mam nastavenou vyssi kvalitu textur (MIP mapping, massive textury, vyssi rozliseni obrazovky atd...) tak je pravda ze vypadaj lip, ostre atd. (hlavne u VFR cellu, ortofoto mapy prahy nebo brna je to opravdu velkej rozdil nez kdyz sou tyhle nastaveni na nizsich hodnotach) i FPS je supr, akorat me trapi to, ze ta krajina se jakoby trepe, zrni pixely, nebo nevim jak bych to popsal - snad vite co myslim Je nejaky nastaveni nekde na grafarne (Radeon 9600 Pro, 256 MB Ram) nebo tak neco cim se tohohle zbavit? |
| |
 |  | - Tragédie v JZD  | 22. 03. 05 v 23:39 |
|
 |  |  | - Totti10  | 22. 03. 05 v 23:53 |
|
 |  |  |  | - Totti10  | 22. 03. 05 v 23:58 |
|
 |  |  |  |  | - Tragédie v JZD  | 23. 03. 05 v 00:13 |
|
 |  |  |  |  |  | - Dalibor  | 23. 03. 05 v 02:13 |
|
 |  |  |  |  |  |  | - Totti10  | 23. 03. 05 v 09:47 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | - Tragédie v JZD  | 23. 03. 05 v 10:36 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | - Totti10  | 23. 03. 05 v 12:25 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | - Dalibor  | 23. 03. 05 v 19:57 |
|
|