FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy) Jeden příspěvek | Celý strom
Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 19:55
PB   
Ahoj,
ačkoliv jsem ještě odpoledne tvrdil že na to nemám čas, netrpělivost mi nedala, a mrknul jsem na to. Povedlo se mi vykonvertovat silniční a železniční sítě a lesy z map Openstreet do FSX.

Ke stažení na www.brodhaq.eu. Na flightsim.cz zasílám mailem, takže se to tu taky brzo snad objeví.

Co to dělá?
No, dělá to že všechny silnice, železnice a lesy jsou přesně podle skutečnosti. Když tedy letíte s default scenérkou, tak ty silnice nevedou tak nějak náhodně/vůbec, ale odpovídají realitě. To samé landclass polygony lesů.

Jak to funguje?
FSka sama o sobě nemůže mít zachycen celý svět 100% podrobně. Proto pracuje s tzv. landclass - oblasti, ve kterých je definované, co se tam má nacházet. To jsou ty neurčité fleky, které vidíte na zemi okolo sebe, když letíte nad defaultní krajinou. Mě se pro lesy povedlo tyto landclass na území ČR poměrně zpřesnit. Dále FSka obsahuje údaje kudy vede jaká silnice - ale nic menšího než silnice I. třídy tam nenajdeme. Já jsem vyexportoval všechny silnice/pěšinky z openstreetmaps tak, aby je FSka uměla prostřednictvím svých nástrojů zobrazit. To samé pro vláčky.

Jaký je vztah s autogenem a ortofoto scenérkou?
Žádný. Na tomto fóru publikovaná ortofoto scenérka tento addon nepotřebuje, a tento addon nepotřebuje ji. Pokud chcete létat ve dne a v létě VFR, zapněte si orto scenérku (s jejím autogenem) a máte zaručeně nejlepší krajinu. Pokud chcete létat v zimě nebo v noci, tak vám orto scenérka nepomůže, protože obsahuje jen denní a letní textury. Pak přichází ke slovu tento addon.

Pro koho je addon určen?
Addon může běžet pod vším jako základ. Je vhodný, pokud nelétáte s orto scenérkou (ať už z důvodu výkonu nebo velikosti té scenérky), nebo létáte vysoko že se vám nevyplatí kvůli tomu instalovat 55GB textur, nebo létáte v noci a v zimě. Obecně tedy tento addon je vhodný pro IFR piloty, kteří pod sebou chtějí mít o něco lepší krajinu, ale nechtějí to hrotit ortofotem. Dále také pro VFR letící v zimě nebo v noci (ortofoto scenérka nesvítí a proto je v noci nepoužitelná).

Instalace
Standartní, přidat jako scenérku do FSX. Používá to FSkový autogen, tzn dále není potřeba NIC měnit.

Nevýhody
Nejsou zpracovaná města - ta jsou defaultní FSková. Proč? Openstreet maps data obsahují každý domeček zvlášť, což je vhodné pro generování autogenu, ale ne pro generování landclassu, který by potřeboval aby každé město bylo ohraničené jako jeden flek, né sestavené ze stovek domečků. Ale hustá silniční síť tuto nevýhodu poměrně eliminuje.

Všechny silnice jsou stejně široké - no, nemám opravdu chuť na to rozebírat původní OSM data, třídit je podle kategorie silnic, a každé generovat zvlášť s jinou šířkou. Takže všechny silnice mají 15m šířku, ať to jsou rychlostní silnice, nebo místní komunikace v obcích.

Všechny železniční tratě jsou dvoukolejné. Omezení FSky, nelze nijak upravit. Koho to hodně točí, může si najít která textura tam v FSce je (jedna pro celý svět) a přešmudlat si jí ve fotošopu na jednokolejnou. Já to dělat nebudu.

Do budoucna
Jednou bych rád udělal ta města, ale s tím bude víc práce - bude potřeba sloučit blízko ležící polygony do jednoho, a to vzhledem k objemu dat nebude jen tak jednoduché a rychlé - práce tak na týden. A stejně si myslím, že to vzhledem k tomu jak FSka řeší landclassy měst bude vypadat hnusně.

Do budoucna by asi bylo možné udělat sloupy vysokého napětí - ale bude s tím víc práce, protože openstreetmaps je nepublikují jako samostatné SHP, ale v rámci nějaké společné vrstvy. Tzn vymyslet jak to vyfiltrovat. 3D objekty na to FSka má "od narození". Tak snad se na to někdy hecnu.

Někdy by bylo možné udělat i landclassy pro pole a louky, ale také s tím bude víc práce a nevím, jestli je to vůbec zapotřebí. Kdyby to někdo chtěl řešit, rád poskytnu konzultace.

Časem bych chtěl udělat Slovensko a Rakousko (v tomto pořadí).

Troubleshooting
Problémy s instalací do FSky piště sem. Problémy s někde blbě nakreslenou silnicí rovnou editujte do http://www.openstreetmap.org/ odkud čerpám - třeba to někdy vykonvertuju znova. Ale jelikož tato data používají i některé GPS navigace, tak to asi nebude zas tak tragické.

Ukázkové obrázky. Pro plné rozlišení a další obrázky navštivte www.brodhaq.eu
1) Karlovy Vary
2) Praha - Hlavní nádražíí
3) Jeseníky - lesy a silnice

PB
23268 B / 600 x 236 / 1_Karlovy_Vary.png
33607 B / 600 x 236 / 2.png
31905 B / 600 x 236 / 3.png
 7x  

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 19:59
vladam
Dik, Pavle. Bajecna prace!
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 20:11
Stew
Tak tohleto je ovšem pro nás, co nechceme/nepoužíváme ortho, nářez... Díky moc!
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 21:50
kmarciniszyn
supe práce! chtěl bych se zeptat (možná hloupě, ale nerozumím tomu až tak moc ) co to udělá pokud mám ORBX FTX Global? Díky
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 22:08
PB   
Nevim, ten nemám. Oboje je to stejná kategorie, tzn předpokládám že může nastat:
1) ten z nich, který bude v knihovně scenérek výš bude vidět, a ten níž nebude vidět
2) budou vidět oba, přes sebe

Nevím co z toho je pravděpodobnější, ale jelikož nic neriskuješ (smazat to můžeš vždycky) tak se budu těšit na report jak to dopadlo

PB
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 10:13
Fabo™   
Neni to stejna kategorie, Global jsou textury. Ale je teoreticky mozne, ze to bude zlobit, protoze ORBX...
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 22:08
JM   
Pěkný

Nešly by ty města vzít nějak baj voko aspoň podle polygonu co maj landuse=residential?

Jinak nevim jak taháš ty data, ale já si teď hrál s Overpass API a funguje to pěkně, pro takovýhle vyzobávání částí z OSM pro sim jak dělaný.
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 22:14
PB   
Vidíš, landuse mě pro města nenapadlo, až budu mít zas náladu něco tvořit tak se na to zkusím zaměřit. Dík za tip. Zatím sem hoď do downloadu tuhle verzi (máš v mailu s obrázkem), případný update s městy bych dal později, abych v něm mohl obsáhnout nějaké opravy tohoto, jestli se najdou problémy někde.

PB
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 22:56
PB   
Hmm tak to půjde, je to easy... a tím pádem půjdou i louky, pole, hřbitovy, sjezdovky,...
Tahám to z geofabrik přežvejkaný do shp, odkud to lze dále upravovat, ořezávat, filtrovat v QGIS.

PB
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 22:57
polda66cz   
Nezapomeň na golfová hřiště. Dneska má každá dědina minimálně jedno.
__________________________
A nemazej, když se zrovna chystám postnout........
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 23:43
Kendy   
Nezapomeň na rybníky, rybníčky a kaluže. Taky dost podstatné při poletování. Jinak díky moc za práci kterou děláš.
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   2. 2. 2014 / 23:50
PB   
Pokusím se... Tu vodu nechávám nakonec, protože v ní "plavu" Tam to bude chtít odebrat původní řeky a udělat nové.
Teď exportuju louky, pole, zahrádky,...

V příloze ochutnávka měst dle rady od JM - příkad na Semilech (before, after, google earth).

PB
31609 B / 600 x 315 / fsx 2014-02-02 23-35-52-48.png
39230 B / 600 x 315 / fsx 2014-02-02 23-35-02-21.png
36968 B / 600 x 336 / fsx 2014-02-02 23-35-52-49.png
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 09:01
ondras   
Tak to bude opravdu parádní!!! Tebe to vždycky jednou za čas chytne a uděláš nějakou perlu
Díky...
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 09:49
FSPilot   
To je naprosto boží Ortofoto jsem stáhnul a zkusil v P3D, ale ta barevnost je taková podivná... spíš mi to příjde jako takové nepěkné podzimoléto. Zkouším tahat teď to druhé orto, ale tohle se mi líbí víc, protože textury or ORBC jsou naprosto famózní a v kombinaci s tímhle to bude pecička

Klaním se Tvému umu
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 09:06
Pavel H.
Já vím, že to bude kacířský dotaz, ale šlo by něco takového udělat i pro FS9?
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 11:33
kuknamys   
No já se chystal na podobný dotaz, jen ještě zběsilejší. Pomalu si dotvářím pro FS2004 čtverec 17 (od severního okraje Prahy až k severním hranicím) a pravděpodobně tento rok dokončím na něm komplet autogen. Protože je to textura tak samozřejmě silnice a železniční tratě nestojí za nic a jsou v FS2004 rozmazané. Nedala by se tato technologie použít i pro zobrazení silnic a železnic na povrchu ortofotomapy ?

Dlouhou dobu dumám o této možnosti ale protože nejsem v PC technologiích příliš honěný tak jsem nic kloudného zatím nevymyslel.

Vše vytvářím pro svůj simulátor a tak mi snad bude odpustěno, že čistě pro radost sem přidám jeho poslední fotku

Díky

38972 B / 572 x 428 / 140128c.JPG
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 17:26
tonde   
Magormagormagor, jseš totální magor!!! Spadla mi brada, slintám, čumím - pokládám se za hodně šikovného, ale asi si jdu ulomit ruce a vynést je do popelnice.... Neuvěřitelné.
Takhle vysoká laťka se bude hodně těžko překonávat....
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 17:28
Fabo™   
Budes muset neco ukradnout z letiste, Toniku, pak to rozpohybujem s arduinem a krokacema
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 17:50
kuknamys   
Ahoj, krokáče jsou technologie kterou jsem nikdy pořádně nerozchodil. Myslíš, že by stíhaly i rychlé pohyby umělého horizontu, varia či rychloměru ?
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 21:22
tonde   
Prijed nekdy ke mne, ukazu ti moji Merkurtonde 3D mechaniku s laserem a uvidis, jak se krokovy motory dokazou tocit rychle Urcite by umely horizont zmakly.
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 17:48
kuknamys   
Toníku nezlob ! Je nám obou jasný že jsi daleko šikovnější a já jen musím dokola opakovat že moje Alca je jen jeden velkej podvod, který si může opatřit každý, kdo umí pracovat s ruční pilou, nožem na koberce a je schopen spáchat zcela primitivní program v Céčku !

Šílený jsem to je jiná. Ale šikovnějších a znalejších jsou jen tady na péráku veletucty. Ale ne každý je zkrátka magor jako já a vo tom to je

Takovouhle Alcu můžeš mít taky doma coby dup, jen se bojím že problémem je spíše ono klasické Nerudovské : Kam s ním ? Následované otázkou : A skutečně mě nezabije ?


To kdyby jsi vyřešil a chtěl tuhle hračku tak se můžeš kdykoliv s důvěrou ozvat
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 11:07
Zbyněk
Ještě tu vodu a tvůrci Ultimate Terrain a FTX Vector nebudou mít co žrát

Je to super, vypnu si orto a proletím se nad zasněženou krajinou aspoň ve FS.

A jistá využitelnost mě napadá i s ortofotem - autíčka by měly jezdit tak jak mají.
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 11:54
PB   
FS2004: V roce 2014? Nevidím jediný důvod nepřejít na FSX nebo na Prepar3D, zas tolik ty procesory nestojí. Ale pokud se do toho někomu chce, rád poskytnu vytříděné soubory z openstreetmap (což je ta největší pakárna) připravené pro generování landclassu ve Sbuilder. Kdo chce, může si stáhnout Sbuilder pro FS9 a vykonvertovat si to sám, je to trivální a časově nenáročné - práce je s tím tříděním z OSM.

Ad překrytí orto scenérky - nevím, taky by se mi to líbilo, ale podle mě to nejde. Nepřišel jsem na to, jak bych měl FSku donutit zobrazovat část landclassu přes orto scenérku. Za případnou radu budu rád.

Ad autíčka - jenže oni svině jezdí jen po nějakých hlavních silnicích/dálnicích, kdežto tohle FSka vidí jako nějakou nižší kategorii silnice, a tak na tom autíčka nejezdí

PB
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 12:32
kuknamys   
Děkuji za odpověď na pokrytí silnic přes ortofoto. Asi to tedy nepůjde Ale opravdu díky moc za odpověď

 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 12:59
PB   
Já to chtěl právě kvůli tomu, aby to přes orto v noci svítilo - ty silnice. Proto jsem celou tuhle srandu začal. Ale nepřišel jsem na to.

PB
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 16:34
mezekmezek
Jelikož jsem sklerotik, tak si nepamatuju co že to je za addon, co zobrazuje silnice, železnice, vodu (UTX, GEX?), ale s orthem funguje tak, že jsou vidět na orthu auta, jak jezdí po silnicích.
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 16:48
kuknamys   
To by bylo fajn. Jestli někdo ví jak se to dělá pro FS2004 tak bych docela uvítal info Díky.
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 21:49
PB   
Ochutnávka - města, louky, průmyslové zóny, trávníky, rybníky a vodní nádrže doplněny. Už to bude
Kdo pozná město na screenshotu?

PB
56220 B / 600 x 470 / fsx 2014-02-03 21-42-56-47.png
55482 B / 600 x 470 / fsx 2014-02-03 21-41-29-86.png
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   3. 2. 2014 / 21:58
happypetr   
To je celkem jedno, co je to za město ale vypadá to hóóódně dobře! Palec nahoru, jseš borec.
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy) - AKTUALIZOVÁNO, STAHUJTE ZNOVU   3. 2. 2014 / 23:05
PB   
Takže doplněno: obce, louky, průmyslové zóny a vodní nádrže.
K dostání na www.brodhaq.eu. Starou verzi z neděle smažte a nainstalujte tuto novou. Zakrátko bude aktualizováno i zde na flightsim.cz. Novou verzi poznáte, že obsahuje větší počet souborů.

Status:
Teď už na to nechci šahat, podle mě to obsahuje vše, co by mělo. Ano, šlo by třídit silnice podle kategorie, nastavovat jim různé šířky, třídit lesy podle druhu stromů a nastavovat, exportovat sjezdovky, staveniště,... - ale to asi není účelem téhle hrubé scenérky a zabralo by to hodně času (ono se to exportuje třeba půl hodiny/soubor, ale člověk u toho furt musí sedět protože je občas potřeba kliknout).

PB
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy) - AKTUALIZOVÁNO, STAHUJTE ZNOVU   3. 2. 2014 / 23:11
ondras   
Nahoď tutoriál a já to odklikám

Jinak parádní věc. Ještě jednou díky!!!
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy) - AKTUALIZOVÁNO, STAHUJTE ZNOVU   3. 2. 2014 / 23:37
PB   
Kdybys chtěl tutorial:

1) Stáhnout Czech Republic http://download.geofabrik.de/europe.html v ZIPu a někam rozbalit. Měl bys vidět cca:buildings, landuse, natural, points, railways, roads, waterways. U každého tohoto názvu hafo souborů různých přípon. My budeme pracovat s .SHP, ale ty ostatní tam musí být (je to na ně nalinkované).

2) Stáhnout a nainstalovat QGIS http://www.qgis.org/en/site/forusers/download.html

3) Stáhnout a nainstalovat SBuilderX (popř jeho FS2004 alternativu pro tento archaický kousek): http://www.ptsim.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=40&Itemid=1.....

Polygony/landclassy:
==============
a) Otevřít QGIS, konkrétně "QGIS Desktop 2.0.1"
b) vedle levého panelu první ikonka ve svislém sloupci "přidat vektorovou vrstvu"
c) najít soubor landuse.shp a otevřít, měl by se zobrazit - bude to chvíli trvat někdy
d) v okně vrstvy kliknout na landuse pravou myškou a vybrat Otevřít atributovou tabulku
e) seřadit si to podle sloupce "type"
f) vlevo nahoře kliknout na ikonku tužky Přepnout na režim editace
g) odmazat vše kromě toho, co chci dělat (příklad - chci řešit města, odmažu vše kromě "residental") - jo, trvá to nesnesitelně dlouho
h) zavřít Atributovou tabulku, před sebou bych měl vidět QGIS a v něm jen ty moje polygony, které chci řešit
j) v okně vrstvy kliknu pravou myší na landuse a vyberu Uložit jako, a někam si to uložit třeba jako "residental_vyfiltrovane.shp"
k) Otevřit atributovou tabulku, vypnout režim editace - zeptá se to, jestli chci zachovat změny, vyberu že ne, tzn vrátí se to co jsem smazal, a mám zase původní landuse - můžu opakovat postup mazání tak, aby mi vznikla zase další třída, kteoru chci řešit. Toto opakuji do zblbnutí.
l) spustit Sbuilder ikonkou "SBuilderX313"
m) New project - vyplnit nějaké jméno projektu, a kam to má ukládat výsledky...
n) File -> Append -> ERSI SHP -> vyberu SHP který chci řešit, po chvíli naběhne
o) kliklnu na ikonku žlutého obdélníku (polygon tool), stisknu CTRL, a nakreslím obdélník tak, abych označil vše co mám před sebou.
p) počkám, až se to odkousne a provede se bod o
q) kliknu na to pravou myší, v properties na záložce Vector Polys vyberu co to má být (město, les,.. a kliknu na OK
r) kliknu na zelenou šipku a vyexportuje se to do BGL, které bude tam kam jsem nechal ukládat tento projekt. Hotovo


Liniové stavby (silnice,atd):
==============
s) to samé jako výše, akorát v bodě "o" použiju Line tool (vlevo od obdélníku) a pak v properties vyberu vhodnou věc co má vzniknout.
t) Ještě taky jde kliknout pravou myší na ty lajny a nastavit tam jejich šířku (je docela blbý když to defaultně vezme hodnotu "100" a vzniknou 100m široké silnice.


==============
No, a to je v kostce můj postup. Určitě existuje spousta rychlejších (viz vybírání vzorcem v QGISu), to ať si každý vyzkouší a nastuduje sám.

Jen prosím - pokud z toho něco vznikne - sjednoťme to nějak s tímto, ať nemáme tisíc scenérek ve kterých se nikdo nevyzná. Super, víme všichni jak na to, takže Slovensko již dělá někdo místo mě

PB

P. S. Ptáte se, kde je bod "i"? Bod "i" neni, zkouška pozornosti. Děkuji za pozornost.
 3x  

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy) - AKTUALIZOVÁNO, STAHUJTE ZNOVU   4. 2. 2014 / 08:14
ondras   
Díky moc a klobouk dolů za tak rychlou reakci. Určitě to ocení víc lidí.
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy) - AKTUALIZOVÁNO, STAHUJTE ZNOVU   12. 2. 2014 / 22:29
Barik
Rozdělil jsem ty silnice (ČR) do následujících tříd:
- dálnice / rychlostní silnice
- I. třída
- II. třída
- III. třída
- ostatní - zpevněné
- ostatní - nezpevněné
(rozdělení není tak úplně pravdivé, spíš jsem se snažil seskupit to nějak vhodně pro FS)

Zatím je to pouze v SHP souborech, každá třída má svůj SHP soubor:
http://www.barik.cz/roads-rozdelene.zip

Nyní je potřeba otevřít to v SBuilderu (viz výše uvedený návod od Pavla Brodského), nastavit pro každý typ silnice nějakou vhodnou šířku a vyexportovat do .BGL. Mělo by to tedy už být jednoduché, akorát je potřeba nějak vhodně nastavit ty šířky. Já ani Pavel už se k tomu dřív než o víkendu nedostaneme, takže kdyby někdo měl chuť s tím laborovat, může si to stáhnout a pokračovat podle návodu od bodu "l) spustit SBuilder...".
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy) - AKTUALIZOVÁNO, STAHUJTE ZNOVU   15. 2. 2014 / 11:32
Barik
Tak silnice jsou rozdelene do samostatných .BGL souboru, podle vyse uvedenych trid. Muzete to vyzkoušet:
http://www.barik.cz/LKAA_X_roads.zip

Z Pavlova baliku je potřeba vymazat "cvx_LKAA_roads_X.BGL" a místo toho tam dat tyto rozdelene.

Je potreba to zkontrolovat, nektere cesty jsem mohl identifikovat spatne. Mne se to zatím jevi docela dobre. Pokud to bude v poradku, prosim Pavla o zarazeni do hlavního baliku.
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy) - AKTUALIZOVÁNO, STAHUJTE ZNOVU   4. 2. 2014 / 00:35
vladam
Bajecne, diiik!
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy) - AKTUALIZOVÁNO, STAHUJTE ZNOVU   4. 2. 2014 / 16:35
FSPilot   
Je to super! Ve P3D to funguje naprosto báječně Musím ale přiznat, že cesty jsem vyhodil, protože to nepůsobilo reálně, jak jich bylo tak moc (u UT jsem měl jen ty hlavní), takže jsem částečně Tvou práci znehodnotil... Ale i tak Ti patří obrovský dík!

Nu posuďte sami... není to krása?
26447 B / 600 x 299 / Untitled.jpg
 

Vektorová data ČR pro FSX (silnice, železnice, lesy)   4. 2. 2014 / 11:41
Tragédie v JRD
Jo, open street map .. to je super věc Hezké!
 

Vektorová data SR pro FSX (silnice, železnice, lesy): Slovensko hotovo   7. 2. 2014 / 18:31
PB   
Ahoj,
povedlo se mi dokončit Slovensko. Nyní k dostání na www.brodhaq.eu, zde na flightsimu přibude brzo. Není to tak detailní jako ČR vlivem horších dat z OSM, ale docela to jde...

PB
26099 B / 600 x 236 / svk.png
 

Vektorová data SR pro FSX (silnice, železnice, lesy): Slovensko hotovo   8. 2. 2014 / 13:25
Matt
Koukám, že pomocí OpenStreetMap jde dělat i autogen

http://www.youtube.com/watch?v=09RrJMWQ7cI
 

Vektorová data SR pro FSX (silnice, železnice, lesy): Slovensko hotovo   8. 2. 2014 / 14:12
PB   
Neříkej

http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=685&menu=
http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=686&menu=

PB
 

Vektorová data SR pro FSX (silnice, železnice, lesy): Slovensko hotovo   8. 2. 2014 / 14:31
Matt
Zas sem něco zaspal
 

Vektorová data ČR pro FSX a ORBX Vector (silnice, železnice, lesy)   9. 2. 2014 / 01:35
vladam
Kdyz tak na to koukam, kdo pouzivate ORBX Vector, je dobry to vypnout. Lesy a silnice pak vypadaji mnohem lip (IMHO). Leda ze jsem cumel na neco jinyho... Textury jsou tam samozrejme furt.
 

Vektorová data ČR pro FSX a ORBX Vector (silnice, železnice, lesy)   13. 2. 2014 / 09:01
kmarciniszyn
nebyla by tu prosím nějaká dobrá duše, co by mi v rychlosti řekla co ajak se kterou vrstvou? Nějak jsem se v tom ztratil..pěkná čr (i SK) na VFR by se mě moc líbila..hw není limitující...používám FTX global, předpokládám, že nainstaluju autogen a vector...jak bych měl vrstvy (scenerky) uspořádat (nějaké i vypnout?) aby to bylo to pravé ořechové? btw. ještě nějaké addony s tímto kompatibilní pro dobrý VFR zážitek?
Přede mmoc díky...no..a ještě vlastně jeden dotaz, lze nějak udělat třeba shortcuty pro FSX tak abych měl pro VRF třeba jiné nastavení než když sednu do nějakého airlineru a letím třeba někde úplně mimo čr, sk (abych nemusel vždycky měnit nastavení jak scenerek tak detailů...přece jen s DC-9 nebo Dashem stahuju autogen density)...
 

Vektorová data ČR pro FSX a ORBX Vector (silnice, železnice, lesy)   13. 2. 2014 / 09:40
happypetr   
Tak to se taky přimlouvám, protože s tím (neúspěšně) laboruji taky.
 

Vektorová data ČR pro FSX a ORBX Vector (silnice, železnice, lesy)   13. 2. 2014 / 17:30
Vita Zenisek
http://www.flightsim.cz/article.php?id=56
 

Vektorová data ČR pro FSX a ORBX Vector (silnice, železnice, lesy)   13. 2. 2014 / 17:46
ondras   
Aneb proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. Viz:http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=480000&lan=0

Návod od JM je super ale už na to existují jednoduché fičury
 

Vektorová data ČR pro FSX a ORBX Vector (silnice, železnice, lesy)   13. 2. 2014 / 12:18
ondras   
Na ty různé profily spuštění je perfektní FSX Starter.
http://aviation.pero-online.de/wordpress/?page_id=105
 

Vektorová data ČR pro FSX a ORBX Vector (silnice, železnice, lesy)   13. 2. 2014 / 12:34
kmarciniszyn
Super, díky moc!
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ