Za ty penize co tam piloti berou bych do toho nikdy nesel. Vypisu Ti par bodu, ktere jiste nekdo dpolni. Kvuli tomu, aby ses dostal na spicku (kapitan transkontinentalnich letu musis projit nasledujici):
- Jako velmi mlady zacit letat treba na ULL (cca 40 000Kc)
- zahy prjit na Zlin, Piper (150 000Kc)
- mezi tim se dobre ucit (maturita, skvela anglictine)
- casem si dodelat obchodniho pilota, pripadne multiengine (zapocitame li hodiny, ktere musis nalitat, tak cca 150 000- 200 000)
OK, muzes se ptihlasit do konkurzu treba do CSA
podminka: vynikajici anglictina, zadnej pruser ve vzduchu, vynikajici zdravotni stav, psychotesty, a.t.d.
OK, udelas skolku a jdes na ATR litat Praha - Ostrava jako druhej pilot, sem tam si skocis Mnichov, Viden, Brno
- pravidelna ULZ, neprojdes li mas padaka
- Po peti letech jdes na kapitana ATR a opet skaces doOstravy a zpet. (manzelka se s Tebou rozvadi, protoze se doma ukazijes velmi zridka, zadne vikendy....)
- pravidelna ULZ, neprojdes li mas padaka
- Nepostihl Te zadnej pruser, jdes na JETy, skolka s 737.
- Pet let skaces jako druhej na 737
- pravidelna ULZ, neprojdes li mas padaka
-Neudelas li zadnej pruser mas sanci na kapitana
- 5 let litas jako kapitn po evrope, spis po hotelich, rodinu nemas
- pravidelna ULZ, neprojdes li mas padaka
- Je Ti 45 a jdes jako druhej na New York (neudelal li jsi zadnej pruser)
- pravidelna ULZ, neprojdes li mas padaka
Kdyz Ti potahne na 50 docilis te mety s max. platem a klepes se jak maly dite, protoze jdes na ULZ kde je EKG, ktere muze rozhodnout, ze pujdes kartacovat vrabce bez nahrady, nic neumis, protoze jsi krom litani nic jineho nedelal, rodinu nemas, a po te co Te vyhodi z prace tak se s nejvetsi pravdepodobnosti uchlastas.
Panove, nemyslim, si ze ty penize co berou jsou vzhledem k vyse popsanemu nejak premrstene, naopak. |
|