| | B767 - Míra Dušínůj, pls help 29. 3. 2014 / 00:02 | |
| | Vidíš, tohle jsem ani neviděl,
Rána (jako by někdo střílel z děla, nebo nějaké velkoranné pistole, či za tebou tlouk na potah) značí na 95% vždycky pumpáž. Pokud okamžitě nestáhneš, tak může dojít k roztržení motoru. Občas je dobré to tam při výcviku na simu nechat, aby dotyčnej viděl, co to dělá s hodnotama. Postup je pro nás (pro techniky jednoduchej) okamžitě stáhnout na volnoběh a pak pomalu přidat a najít, kde to pumpuje. Třeba ATR-500,600 series na tohle při tail windu strašně trpěj (někdy ho ani mít nemusej). Stačí malej tail wind a máš na výkonu pumpáž. Jinak tohle většinouo zančí závadu HMU, nebo některého protipumpážního zařízení, proto právě musíme zjistit na jakém režimu se tak děje. Takže ti přiletí pilot, řekne, že motor pumpuje a my (pokud nic nevyčteme z počítače) ho musíme nahodit a začít laborovat. |
| |
|