Zase, abychom mladého kladenského kolegu úplně nemátli, je potřeba říct, že jisté rozdíly tu jsou. Už to nejsou brigády, i aeroklub se dá létat jako komerční výcvik. Při výcviku v AK ale musíš počítat s omezeními, které vyplývají ze samé podstaty - instruktoři létají aktivisticky a ve volném čase, není žádný obslužný personál, který by ti letadlo vytáhl/zatáhl do hangáru, po letu jej umyl/naplinil palivem. Takže na tomhle žák v aerokubu participuje, pokud není úplná fiflena a nenechá to celé na instruktorovi.
Čili aeroklub není pro každého, je to otázka osobních preferencí. Pro někoho je F-AIR s dospělými ULL a glass kokpitem, kde ti předají diplom a mají přitom košili se 4 proužky, pro někoho je FFF s Michalovými hláškami a klasickými amerikami a pro někoho je AK se všemi těmi Trenéry a Meťáky a 142kami.
P.S. Kopříku, Z-142 možná není už pro nikoho kromě mě. |
|