Tedka jsem to take zkousel a malem to zkoncilo katastrofou. Startoval jsem z active RWY 06 a plan jsem mel podany podle j. Kafky. Az k Mnichovu to slo vsechno OK, ale misto zatacky na RTT mi najednou ATC povida CSA 1123, you are 88nm... expect radar vectoring to rwy 8.. a rekli mi abych tocil nekam na 225. Postupne me nechali zklesat na 8 100 a to uz jsem mel pred sebou alpy a zadkem jsem mohl strachy stipat draty. Asi 20 m od innsbrucu mi rekli abych klesal na 3500. To jsem zrovna levym kridlem brousil klec na uboci kopce. ATC na mne rval at splnim pokyn a klesam do 3500. A ja byl v osmi a kdybych klesl jeste o 100ft tak je ze mne coudici dira a kosti cestujicich ohlodavaji syslove. Najednou se v hloubce pode mnou objevil innsbruck. Tak jsem se spojil s vezi a pozadal o povoleni k pristani. Nastesti povolili straight-in, nmuber 1. Vysunul jsem spoilery, plyn na iddle, postupne klapky, podvozek a klesal pod uhlem 30°. Kdzyj jsem dobrzdil asi 3m pred koncem RWY08, klepal jsem se jak ratlik a odkapavajici studeny pot z cela mi malem zkratoval klavesnici..
Takze pozor! uvedeny postup funguje pouze pokud je aktivni RWY 26., tzn pri pristani od vychodu na zapad. |