FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 5. 8. 2025, svátek má Kristián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
import FSX modelu do 3D Maxu Jeden příspěvek | Celý strom
import FSX modelu do 3D Maxu   9. 6. 2014 / 15:29
Fabo™   
Polycount neni pro FSX kor v dnesni dobe dulezity, pokud se nebavime o milionech.

Spis jsou limitujici drawcally - zjednodusene receno, jak rychle umi procesor sypat grafice instrukce "vykresli neco".

V principu lze rict, ze pro kazdy objekt jsou drawcally samostatne. V ramci modelu jsou pak zgrupene dle materialu. Tedy cilem dobreho modelu je mit co nejmin drawcallu, s cimz souvisi veci jako

-nepouzivat farbene materialy, radeji udelat na nejakou texturu par pixelu ve vhodne barve.
-Pokud mozno pouzivat cim min textur. Treba nez mit 4 textury 512*512, udelat z nich jednu 1024*1024. Zaberou rovnako mista, ale lze udelat 1 drawcall misto 4.

U scenerek pak se lze bavit o spojovani objektu do jednoho modelu a u opakovaneho umisteni jednoho modelu o uziti drawcall batchingu, kde lze i vicero objektu zgrupit do jednoho modelu, za nejakych podminek, jednou z nichz je absence uziti LODu. Tohle je hodne dulezite treba u scenerek mest (lepsi panelak s jednym slozitejsim LODem, ale umistnen treba 50x v ramci drawcallu, nebo 50 panelaku s LODama?) nebo zalesnenych prostoru (cim vic strom, furt jeden drawcall )

hezke video z pohledu predevsim scenerkare k tomu udelal Arno v ramci FS Developer Conference.
 1x  
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ