Back ILS - to samozrejme 737 ma, ale problem je s tou nesmyslnou vyskou pri vektorovani na 08 a ten zaverecny gag kdy ti rikaji ze mas jit na 3500 dokud nezachytis lokalizer, kdyz je pred tebou cca9000ft vysoka hora, ktera klesa postupne az k skoro k letisti. Je mozne, ze by FS2000 AI ATC ignorovalo relief terenu?
Kdyz uz jsme u toho, vite nekdo jak vlastne AI postupuje pri navedeni do osy drahy? Mne se zda, alespon v CR ze nepouziva standardni IAF a priletove trasy. Kdyz napriklad letim z Brna do Ruzyne na 24ku, tak uz me nekde nad Zelivkou otoci na severo severozapad a dotahne mne tam okolo vodochod, zatimco standardni priblizeni z tohoto smeru je pokud se nepletu VOZ - RASIM.
Jeste drsnejsi je let IFR z LKMH na LKRK, kdy mne s chudakem cesnickou 173 necha AI ATC zaletet skoro az ke Karlovejm varum aby mne pak mohl otocit do osy drahy ted nevim - 09. Vypada to ze AI ATC nerozlisuje mezi velkejma erama a malejma. Pro Boeinga by to bylo samozrejme v poradku. |