FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 17. 10. 2025, svátek má Hedvika Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Innsbruck Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck   7. 8. 2002 / 22:44Standa Moravek
Back ILS - to samozrejme 737 ma, ale problem je s tou nesmyslnou vyskou pri vektorovani na 08 a ten zaverecny gag kdy ti rikaji ze mas jit na 3500 dokud nezachytis lokalizer, kdyz je pred tebou cca9000ft vysoka hora, ktera klesa postupne az k skoro k letisti. Je mozne, ze by FS2000 AI ATC ignorovalo relief terenu?

Kdyz uz jsme u toho, vite nekdo jak vlastne AI postupuje pri navedeni do osy drahy? Mne se zda, alespon v CR ze nepouziva standardni IAF a priletove trasy. Kdyz napriklad letim z Brna do Ruzyne na 24ku, tak uz me nekde nad Zelivkou otoci na severo severozapad a dotahne mne tam okolo vodochod, zatimco standardni priblizeni z tohoto smeru je pokud se nepletu VOZ - RASIM.

Jeste drsnejsi je let IFR z LKMH na LKRK, kdy mne s chudakem cesnickou 173 necha AI ATC zaletet skoro az ke Karlovejm varum aby mne pak mohl otocit do osy drahy ted nevim - 09. Vypada to ze AI ATC nerozlisuje mezi velkejma erama a malejma. Pro Boeinga by to bylo samozrejme v poradku.

   Seznam příspěvků  
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ