Nikdo to nečtěte, já to jen musel napsat! 
Když jsi nakousl letový model původního Lock Onu, tak jsem si vzpomněl, jak při přistání stačil jen malý úhel náklonu do stran a letadlo stejně dosedlo oběma hlavníma podvozkovýma nohama k zemi, protože dosedlou jen jednu podvozkovou nohu to prostě neumělo udělat. Bylo to jak když tě někdo na tu zem naplácne. Myslím, že v FC3 už to zmizelo u obou Su-25, F-15, obou A10, ale třeba Su-27 a Mig-29 to dělají pořád... Takže obecný letový vlastnosti letadel v DCS (i těch modovaných z AI) jsou prostě pořád starej Lock On. Jen ty, kterým byla věnována individuální pozornost až pod statusem DCS jsou skutečně dobrý. Takže nějak paušálně bych původní Lock On letovým modelem nevytahoval. Pokud jde o vývrtky atd. tak bych dal ke zvážení spíš vyzdvihnutí Il-2 Šturmovik vlastně všech verzí.
Neomlouval bych neschopnost simulátoru zvládat mezní režimy letu tím, že se do nich pilot většinou nedostane nebo se do nich dostat nesmí. Potom Vám totiž může stačit prkenná FS a nemusíme vůbec nic srovnávat. Nehledě na to, že srovnávat FS a X-plane je tady pořád a je to pochopitelný. Srovnávat DCS a FS mi připadne nepřiměřený. FS se nedá bojovat a v DCS nevzlétnu v Náměšti. Každýho priority.
Všimli jste si jak v určitou dobu zmizela část mapy v dnešním DCS. Krym přestal být zajímavý a myslím že už ve FC2 nebyl. Raději došlo k vývoji směrem na východ. Dneska by přitom byl Krym zajímavým dějištěm.  |
|