FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 8. 9. 2025, svátek má Mariana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Okruh Jeden příspěvek | Celý strom
Okruh   30. 11. 2014 / 20:51
FSPilot   
1. První zatáčka se točí v bezpečné výšce, což je cca 500ft/150m (neuvažuju spec. případy, jako je vyhýbání se překážkám v blízkosti nebo protihlukovým opatřením). Podle výkonu éra by to klidně mohlo být OK (jak daleko od letiště to je je v celku jedno)

2. Do polohy po větru točíš tak, abys nezavázel provozu na letišti, ale zase abys nebyl tak daleko, abys v případě nouze moh doklouzat zpět na letiště (což by mohlo odpovídat zhruba do 2-2,5NM).

3. V poloze po větru si uděláš úkony, ohlásíš se a třetí zatáčku začneš točit tak nějak odhadem ve vzdálenosti, kdy můžeš v klidu začít pozvolna klesat (ne z prudka) a před točením zkontroluješ finále, jestli tam někomu nevletíš. A pak zase úkony.

4. Čtvrtou zatáčku točíš na cit, abys skončil v ose dráhy a nemusel ani přetočit nebo nedotočit, víceméně na volnoběh nebo skoro na volnoběh (podle mašiny), úkony na finále a klesání podle potřeby.

Na C152, 172 a jim podobným to finále vychází do 2-3NM od letiště - letíš cca 70kt, takže ti to dá nějaké 2-3 min od třetí zatáčky na zem.

Nelítej to na tvar obrazce, ale spíš tak, abys z každého bodu nějak moh v případě nouze dokouzat na letiště. Ty kresby jsou o znázornění toho, že na malé mašině se točí jen 90° zatáčky (obvykle s náklonem do 20°). Spousta letišť má použity nějaké vodící prvky na okruhu, jako např. u Mošnova je to vlaková trať od Studénky směrem na Ostravu, která je skoro souběžná s dráhou.

Letu zdar
   Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ