FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 3. 9. 2025, svátek má Bronislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS: Object Library LOD Jeden příspěvek | Celý strom
FS: Object Library LOD   15. 3. 2015 / 13:24
Speedfoot   
Taky jsem s tím hodně experimentoval, ale spočítat se to asi nedá. Moje zjištění bylo takový, že se potřebný LOD pro dannou potřebnou vzdálenost zobrazení mění s velikostí objektu. To znamená, že pokud hledáš optimální LOD, tak u stejně velkých objektů můžeš počítat se stejnou hodnotou, ale pokud bude objekt větší, nebo menší tak to budeš muset pro každý objekt, hodnotu LOD otestovat zvlášť. A modelconverterx je pro nastavení LOD asi nejjednodušší forma, na to jsem taky přišel i když má určité mouchy. Třeba u objektů, které se mají stále natáček k pozorovateli, pokud je modelkonverterxem přepíšete, tuto vlastnost ztratí, pak se musí vlastnosti složitě obnovovat mdltweakerem. I objekty s přidanými efekty mi v modelkonverterxu občas zlobili. Tak aby tě to nepřekvapilo.
Jarda.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ