FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 15. 11. 2025, svátek má Leopold Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Noční textury Jeden příspěvek | Celý strom
Noční textury   23. 6. 2015 / 18:34
JirkaK
1. DX10 není oficiálně podporovaný ve FSX, některé věci tam nemusí fungovat i přes Fixer

2. Pokud máš horší FPS v DX9 a vyšší v DX10, tak bude něco špatně s tvým nastavením. U mě byl rozdíl obrácený - DX10 pomalejší než DX9, ale po DX10 toho chci více. Hodně lidí hlásí DX10 s fixerem jako radikální zvýšení výkonu, je to ale tím, že použijí nějaké doporučované nastavení, které chod zlepší i bez DX9.

3. Stevův fixer funguje dobře a poslední verze (2.8) není ani nijak stará...

4. pokud tě trápí světla nebo třeba černé krabice namísto textur u ORBX Global, vystačíš si s jeho free shadery. To konec konců vyzkoušej je to na avsim.net v jejich knihovně něco jako Shaders v2.3. Tyhle shadery neřeší chybějící textury na letadlech, stíny, nebo chybějící texturu na LKPR 12-30 na začátku rwy24... nejkritičtější věci to ale řeší. A až na to co jsem uvedl jsem na problém nenarazil

5. Stejně doporučuju DX10 fixer, pokud nechceš zůstat u DX9, hlavně když máš slabší nebo naopak silnější železo... U slabšího můžeš některé efekty vypnout, omezit, redukovat, u silnějšího naopak zapnout.
   Seznam příspěvků  
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ