Tvůj výkon je adekvátní tomu co máš a v zásadě se nikam moc neposuneš pokud neubereš z nastavení. Nehledě na nový HW.
Pro P3D je potřeba lepší grafika, jako entry level GTX970, jako ideál GTX980Ti, pokud chceš hodně AA, tak dvě 980Ti. S CPU je to také lepší, využívá všech jader, ale pořád musíš počítat s tím že to nepoběží ideálně. Ani něčí vysněný X-Plane neběží zázračně když se vymaxuje.
Snímky ve FSX a v P3D nelze porovnávat. V P3D máš daleko víc věcí, které dělá grafika místo procesoru. S decentní grafikou bude P3D pravděpodobně pomalejší než FSX. Na výkonnějších mašinách už bude P3D FSX přečůrávat jak rychlostí tak vzhledem - více vizuálních efektů.
Ad mraky... jaký máš anti aliasing, používáš nVidia inspector a transparency antialiasing? Pokud ano, tak zde bude největší performance hit.
V P3D ten hit bude ještě vyšší, protože volumetric fog je věc, kterou zapnout chceš a takové soft cloudy na P3Dv2+ vypadají lépe než ve FSX... ale to znamená že transparency antialiasing je něco extrémně náročného a na FullHD to utáhne leda přetaktovaná 980Ti... možná... pro takovéhle nastavení ti už každý doporučí SLI.
V každém případě 30FPS locked+vsync stable je dostatečné, jsou monitory, které těch 30Hz mají možnost nastavit jako refresh rate.
Mimochodem, používáš DX9 nebo DX10? DX10 trošku uvolní ruce CPUčku.
Jinak REX a kvalita textur... Jsi na něčem jako 4k? Nejsi, ani na 4k nemá smysl nastavit textury 4096, stačí 512 nebo 1024... vyzkoušej si to, rozdíl nula nula nic.
Jaké vytížení grafiky máš? Pokud je na 100% tak ti logicky nepomůže autogen, v mém videu: https://www.youtube.com/watch?v=CujqkHMjz8Y vidíš využití grafiky cca 40% - 80%, mám ale zapnutý maximální možný AA včetně 8xSparseGridSS. Max a min autogen dělá obrovský rozdíl. A i s min autogenem mám grafiku na dovolené, uměla by o dost více...
Přetakt procesoru není žádná velká věda. S rozumnou deskou je to max pár kliknutí a buď to běží nebo padá, když padá, ubereš... |
|