FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 14. 11. 2025, svátek má Sáva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3 Jeden příspěvek | Celý strom
RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 14:52
JirkaK
Smysl to má i pro majitele P3Dv2, změny modelu a chování letadla, stejně jako ty zvuky jsou poplatné oběma verzím P3D, Pro P3Dv3 je zde nativní instaler, který navíc umožní instalaci jak do v2 tak v3. Taktéž ten nový instaler respektuje nový přístup LM ke složkám simulátoru - od v3 nemají žádné addony co dělat v instalační složce P3D což má usnadnit updaty simulátoru (RealAir jsou snad první co tohle dodržují).

Postupný vývoj byl i u FS a v průměru vycházela nová verze co cca 2 roky. I X-Plane už má za sebou mnoho verzí. P3D v tom není výjimkou. HW je výkonnější, technologie se mění... nároky uživatelů se mění.

FSX běží na DX9, vše musí dělat CPU, P3D od v2 běží exkluzivně v DX11 = více možností, výpočty přesunuté z CPU na podstatně výkonnější GPU, tesselace, dynamické stíny, dynamické světla, postupné vylepšování a opravování původního FSX enginu.

P3Dv3 je obecně chápána spíše jako P3Dv2.6, nic nového co by byl přelom nepřinesla, spíše opravila problémy v2.5.

Mnoho addonů funguje beze změn, některé addony je třeba vybavit novým instalerem, neb si informace o simulátorech berou z registrů a o v3 nic v době vzniku nevěděly, někde je třeba udělat drobné změny.

Vývojáři... co by na to říkali... pokud nejsou troubové, tak specifikují simulátory na kterých jejich produkt běží. Pokud si koupím addon pro verzi 2 a vyjde verze 3, nemůžu očekávat že tam bude fungovat. Vývojář pak buď: na to peče, vydá update za nějaký bakšiš, vydá update zdarma, ty jako zákazník to musíš přijmout, nikdo tě nenutí přecházet na novější verzi simulátoru, stejně tak je na rozhodnutí vývojáře jak s novou verzí naloží. Třeba ORBX původně pro v3 plánoval zpoplatnění, ale vzhledem k tomu že nepřinesl téměř žádnou změnu, dávají updaty zdarma. Obecně všichni velcí hráči na trhu ty updaty vydávají zadara, protože ví, že se jim to na spokojených zákaznících vrátí.

Jinak třeba právě ten ORBX s v3 konečně dostal SpeedTrees a nějaké další úpravy po kterých volají už několik let. A zrovna ty SpeedTrees se začnou objevovat v nových scenérkách, teď je třeba ohlášené Corfu od FlyTampa a tam majitelé P3Dv3 budou tyhle hýbající stromy mít..


V3 přinesla jednu z nejklíčovějších oprav - memory management. OOM je v P3Dv3 v podstatě minulostí i když člověk jede na maximální nastavení všeho, má hromady eye candy addonů a lítá v komplexních letadlech na komplexních letištích. FSX a předchozí verze P3D padnou na zadek kvůli nedostatku paměti, P3Dv3 v pohodě běží.


Ano jistě budou další verze...
Všichni pevně věříme že v4 bude už výhradně DX12, což konečně umožní pořádný multi thread rendering a multi GPU support - nemyslím SLI a CrossFire ale že konečně ty naše integrované grafiky bude mít cenu zapnout a pomohou s výpočty, díky těmhle věcem odpadne potřeba vysokého single thread výkonu CPU a simulátor poběží rychleji a bude vypadat lépe než dnes, bude efektivněji používat všech fyzických i HT jader. O vysněném přechodu na 64bit ani nemluvě, byť zde bude větší problém s addony, některé půjdou překonvertovat snadno, některé hůře.
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ