FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 7. 2025, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
couvání Jeden příspěvek | Celý strom
couvání   24. 1. 2016 / 22:16
Kachna
Vrtuláky:
V chytré literatuře se uvádí, že reverzní tah, který je potřeba k couvání jde aplikovat pouze u turbovrtulových motorů, které mají volnou turbínu. Pokud ji nemají, pak se brzdí tzv. nulákem, čili přestavením listů vrtule na nulový úhel nastavení. A vrtule pak brzdí jako aerodynamická brzda. Prostě z listů uděláš lopaty a ty ti dělají odpor vzduchu.

Z toho vyplívá i proč reverz není na písťácích.

U jetů je to v pohodě. Prostě vysuneš reverz a můžeš couvat. Ovšem se to moc nedoporučuje, protože uděláš z motoru vysavač všechnen bordel, co motor vymete ze země pak úspěšně proženeš motorem.

 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ