Polemiku nad možnostmi bereš jako jasná konstatování...
Tak jak tak to že se zboří zpětná kompatibilita a zároveň pro vývojáře nebude nijak pracné své dílo udělat kompatibilní s novým simem se nevylučuje.
Například si dokážu představit že použití současného enginu bude znamenat, že scenérka je rozdělená do vrstev - vektory, mesh, landclass, objekty a jejich textury - že se nezmění jejich velikost ale klidně se může změnit struktura těch dat, použije se jiný formát uložení atp. To říká že to nebude zpětně kompatibilní ale pro vývojáře to neznamená že to celé musí udělat znova a stačí jim zdrojová data přeuložit do jiného formátu.
64 bitová platforma.. i kdyby se současný kód jen překompiloval do 64bitu, tak to znamená že cokoli si do simu nahrává vlastní DLL přestane fungovat. Vývojář to pak ale taky jen překompiluje do 64bitu bez nutnosti nějakého většího zásahu a bude to svištět.
Ale taky to může být jinak. Velká otázka je třeba nad dostupností SDK. Už ani Steam edice FSX nemá SDK a vzhledem k prodejní strategii DTG nebude překvapující pokud udělají platformu uzavřenou a SDK dostanou jen vyvolení vývojáři. Pak by bylo zcela logické že současné API překopou aby nebylo možné použít ho "po staru". |
|