Jo, chapu, ale pravdou je, ze pokud se to ucim bez IVAA, tak mam problem, nebot muj kreten ridici by me nechal ve FL 250 jeste nad LKPR, pak by me nasmeroval ne tokovej kurs, kterym bych priletel na RWY 06 misto 24 a pak mi jeste povoli pristani na 27 L. To je jen strucny vycet vsech moznejch debilit, kteri mi narizuje muj ridici v FS9. proto si to delam po svem a na ridiciho v tuto chvili s...u. Pro takovy pripad jsem hledal idealni postup vis? ))))) Jinak O.K. a diky za podnetne rady BTW. Diky vsem, kteri dnes prispivali k tomuto tematu, zase vim neco noveho. Jinak se mi podarilo ted kontaktovat jednoho pilota CSA a ten mi vicemene potvrdil postupy tady zminene, tedy 210-190 rychlost nalitnuti LOCu s klapkami 1 pak na 190 klapky 5 na 180 klapky 10 na 170 klapky 15 a GEER DOWN pod 160 pak az na OM, jak se pise dale a pak na 140 klapky 25 a konecne klapky 30 pro pristavaci rychlost s erem v ruce , nebo 40 pro autoland, kde je pry opravdu podrovnani ponekud plossi , nez pri pristani v ruce.
Jeste jednou diky vsem |
|