|  | Pohlady FSX 8. 10. 2016 / 14:26 | |
|  | Ahojte,
postupne sa snazim si poskladat zo Saitek pristrojov, dvoch LCD panelov + arduinno dosiek jednoduchy pristrojovy panel (vid obr, aj ked este nedokoncene...). Mam graficku kartu Nvidia GeForce GTX 970, kde je mozne az tri monitory spojit do jedneho obrazu. Vtedy je to super. Vacsinou vsak pouzivam iba dva monitory a pri ich spojeni mam stred drahy vacsinou presne na rame tych dvoch monitorov...
Zaujal ma tento prispevok, kde je popisane, ako to nastavit v Prepare3D. Pouzivam FSX, Gold edition a nedari sa mi previazat novo vytvorene okno (ak nemam monitory prepojene cez graficku kartu do jedneho obrazu), aby to "sedelo" s hlavnym monitorm (v zmysle... Mam moznost cas od casu vyuzit aj projektor, a mohol by som pripojit ku karte este dalsie dva monitory. Cize dosiahnut efekt, ako v danom prispevku vo videach.
Tu je postup, ako to urobil cez Prepare3D
http://www.ontheglideslope.net/2016/05/18/how-to-creating-custom-cameras-in-prepar3d-v3/
Mam nainstalovanu Ezdok kameru v 1.18.7 a ked chcem vytvorit nove okno, mam v ponuke prave Ezdok kameru... otvori sa nove okno, ktore viem presunut na iny monitor, ale v tom okne neviem urobit ziadne natacanie, pohyby... este jedine cez Shift+Backspace, ci Enter nejako pohybovat sa v okne vlavo/vpravo/hore/dole, pripadne priblizit, ale ziadne natocenie... uz som rozmyslal, ze v hlavnom okne si natocim pohlad tak, ako potrebujem a potom dam "naklonovat" do noveho okna, ale nejde to...
Kedysi davno, ked som mal iba dva monitory a ziadnu instalaciu EZDOK, tak som vedel to nove okno nejako prisposobit a tak som napr. pre C172 mal pohlad dopredu a lavy monitor bol akoby napojeny na to okno... nefungoval ziaden pohyb, ale to okno tam bolo stale... teraz to nedokazem takto vytvorit... neda sa v ramci Ezdok kamery nastavit nejake klonovanie? pripadne ine rady, ako dostat na dva bocne monitory "bocny" pohlad z lietadla? kebyze v predu mam ciste iba pohlad von, bez pristrojov (takyto pohlad viem u mnohych adonov nastavit)?
Dakujem, Lubo
|
| |
|