Jak je to vlastne s temi prekyvanymi letisti. Ze v Afcadu udelam dve a na kazdem aktivuji ruzne drahy, to by mi bylo jasne. Ale jak s ICAO. To si musim nejake zjevne vymyslet. Takze kdybych chtel treba ve Vodochodech zprovoznit obe drahy, tak bych na LKVO zrusil 10R/28L a musel si vymyslet treba LKV1, ktere by pro zmenu melo jen 10L/28R a nektere lety holt smerovat na tenhle nesmysl. Mam pravdu? A jak by to bylo s frekvencemi. Asi by nemel byt problem, aby obe letiste mela stejne frekvence, takze by to vypadalo, ze mluvi jen jedno.
Zda se mi, ze kazde z tech letist musi mit svoje vlastni gates a pojizdecky (ktere se nesmi krizit), jinak by to do sebe vrazelo. Tohle vidim jako dost podstatny problem. No, mozna by si to FS vyresil, ale testovat to by asi zabralo dost casu. Cekat jestli do sebe dve letadla vrazej nebo nevrazej by mohlo byt na dlouhe hodiny. |
|