FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 9. 5. 2024, svátek má Ctibor Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nocni osvetleni Jeden příspěvek | Celý strom
Nocni osvetleni   19. 11. 2018 / 07:53
FSPilot   
Ten vjem rychlosti by byla zajímavá studie.

Osobně si myslím, že je to jen o té perspektivě. Taky mám pocit, že u P3D je menší než u FS9, ale to může být taky tím, že je tam možnost "wide aspect ratio", což FS9 neměla a podle mně bude hrát velkou roli.

Jen takový akademický nástřel:

- oko vnímá pohyb přes periferní vidění, tj. okraje projekce je třeba donutit k rychlejšímu pohybu (u XP je možnost nastavení úhlu zorného pole, což ten efekt zvýší stejně jako u FS9 oddálení)

- pro efektivní zobrazení to bude chtít velkou projekční plochu, kde tyhle "rychlé oblasti" budou co nejvíc na okraji

- obrovský vliv na pocit rychlosti a letu má FPS. Řekl bych nad 60 na velké projekci ideální a hlavně bez zasekávání se "stutters" (na to je třeba výkonná mašina a vyladěný sim). Množství potřebných FPS je úměrné velikosti projekce.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ