FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Scenerie do XP Jeden příspěvek | Celý strom
Scenerie do XP   12. 7. 2019 / 21:02
FSPilot   
Čaute,

takový trošku debilní dotaz...

Existuje někde nějaký přímočarý návod pro blbce jako já, jak udělat objekt a vložit ho do XP? Zkoušel jsem hledat jak dostat věci z Gmaxu, který už trošku ovládám, do XP, ale je to nějaké znásilňování přes několik programů... A tak mně zvědavost kroutí, jak jinak to udělat. S Blendrem jsem před nějakou dobou něco zkoušel a moc jsme se nekamarádili, tak bych asi radši Gmax.

A druhá věc jak přidat efekty, jako osvětlení (červené překážkové nebo bílé jako třeba pouliční lampy)? Jsou tam pak nějaké ground polygony, které by uměly kopírovat terén?

A pak ještě nějaké pravidla, jako vliv library na výkon (je lepší větší množství 3D objektů na jeden .obj nebo více .obj a ty pak nasázet přes WED?), čemu se vyvarovat, atd.

Díky
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ