| | X-Plane 11.50 s Vulkan/Metal je venku 2. 4. 2020 / 22:21 | |
| | Zdravím. Za sebe mi padla čelist nad hustě osídlenými oblastmi, takže v ČR samozřejmě nad Prahou. Neskutečný rozdíl v plynulosti. Osobně čekám největší rozdíly právě se sceneriemi s velkým počtem objektů a pomůže to HW konfiguracím, kde už nestíhalo CPU. Je asi holt znát, že Vulkan oproti OGL trochu ulevil CPU.
V plně nainstalovaném X-Europe 4.2, ortho (ZL asi 16, ani už nevím, jeden čtverec má cca 2.5GB) mi to ve 4K nad Prahou letí s Number of World objects HIGH stabilních 35-40fps. A nekoná se žádné masivní dotahování a stuttery s tím spojené. Vypadá to parádně, hýbe se to parádně.
Ze srandy jsem zkusil Number of world objects hodit na maximum. To je něco, co bych za normálních okolností neudělal ani z legrace, natož nad Prahou. A hle, a ono to furt dává ve 4k s HIGH objekty kolem 25 snímků a neviděl jsem tam hodnotu pod 20. 1080p dává v s MAX world objekty kolem 40fps. Rozhodně se vrátím k HIGH objektům, ale jako pokus to bylo zajímavé.
plny detail screenshotu https://ibb.co/NpsRVqk
V OGL pro mne už jen přiblížení Praze na High world objekty byl hrozný zážitek, trochu se to dalo snášet až s FlyAgi_Tweak_Utility. Tady FlyAgi zdá se zatím nefunguje a jede to celé jak víno.
Btw konfigurace i7-3820 CPU @ 3.60GHz overclock na 4.3HGhz, 32GB RAM, 1070Ti 8GB.
Jsem docela zvedavy, jestli i ostatni budou pozorovat o tolik lepsi vykon nad huste osidlenymi oblastmi. |
| |
|