FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kdo uhodne lokaci? Jeden příspěvek | Celý strom
Nemocnice HavBrod - texturování   19. 4. 2020 / 18:57
OndraT
PBR jako takové s tím principielně samozřejmě nesouvsí, ale protože XP je divné (např. renderovací engine je plný problémů a podivných artefaktů, na které existují už dekády v realtime CGI řešení a to i pod OpenGL, příkladem budiž dost podivné nakládání se screenspace, viz odrazy na vodních plochách a stíny od mraků na scenérii, obojí to jsou letité problémy), tak bych se vůbec nedivil, kdyby opravdu jinak zacházelo s alphou v případě objektů bez PBR a jinak v případě objektů s PBR, viz diskuze na .org, kterou jsem linkoval.

Jak už jsem psal, za mě asi nejrychlejší řešení by byl sólo objekt jenom toho pletiva.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ