FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 11. 2025, svátek má Nikola Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zlin 142 vs Marchetti SF260 Jeden příspěvek | Celý strom
Zlin 142 vs Marchetti SF260   14. 5. 2020 / 08:28
Willhelm   
Ano tento problém jsem měl taky. A mám ho pořád když s ním nějaký čas neletím. Plyn by se neměl stahovat úplně na idle, takže to klesání chce trošku rozpočet, stejně tak brždění.
V začátcích jsem většinou musel udělat kolem letiště jeden "nechtěný" okruh. (Vodorovná zatáčka ti stáhne rychlost pěkně.) Ale zase ten hřejivý pocit, když to člověk zaletí jak má, REP po něm nic neřve. To éro mě ze začátku strašně frustrovalo, chtěl jsem vypnout REP, ale pak mi došlo, že to frustruji já sám sebe špatnou technikou pilotáže. Co jsem se naučil na SF260 se hodí i jinde, protože třeba L-410 má s bržděním podobný problém. Taky jí kvůli generátorům nestáhneš pod 20% a dostat ji po klesání pod 250kt, kdy můžeš začít vyhazovat mechanizaci trochu trvá. Jenže u L-410 mi nikdy neřval REP a tak to dovolilo lítat "ne úplně korektně".
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ